شهادت سیدرضی موسوی بی‌پاسخ نخواهد ماند

ابراهیم عزیزی ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز ضمن تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی ، گفت: سید رضی موسوی به دست جنایتکارترین و خبیث‌ترین افراد به شهادت رسید و این حادثه در شرایطی رخ داده است که تنش بین رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت وجود دارد‌.

وی افزود: شهید سید رضی بیش از ۳ دهه مجاهدت مداوم داشت و دوستی بسیار نزدیکی با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی داشت. این شهید بزرگوار تمام زندگی خود را در مسیر خدا گذراند و اکنون به این مقام والا دست پیدا کرده است‌.

عزیزی یادآور شد که شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، مقامات ارشد ایران و دانشمندان هسته‌ای و فرماندهان سپاه را جزو هدف‌های ترور خود برشمرده که سردار شهید سیدرضی موسوی از جمله این اهداف بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی جهاد و از خود گذشتگی است، اظهارداشت: چنین رویکردی ناشی از توجه به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است و شهدای بی‌شماری در این زمینه داده‌ایم. انقلاب اسلامی پدیده و حرکت عظیمی است که تا هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشورمان نفوذ کرده و نشان می‌دهد وقتی هر پدیده ای مبنی بر فرهنگ و باورهای دینی حرکت کند چه شوری را رقم خواهد زد‌.

او افزود: باتوجه به نقش پررنگ جمهوری اسلامی ایران و سرداران سپاه برای مبارزه با تروریسم و ظلم جهانی، می‌توانیم بگوییم که یکی از مهم‌ترین کارکردهای دین در جوامع معنا بخشی است.

شهادت سیدرضی موسوی بی‌پاسخ نخواهد ماند

عزیزی بیان کرد: در شرایطی که شاهد ضعف رژیم صهیونیستی هستیم و به چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رسیده‌ایم، شهادت سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق داغی بر دل‌هایمان نهاد‌.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها خاطرنشان کرد که بی‌شک رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد و چنین توحشی بی‌پاسخ نخواهد ماند.