توضیحات محسن هاشمی درباره جلسه روز گذشته با رئیس‌جمهور

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به جلسه روز گذشته فعالان سیاسی و حزبی با رئیس‌جمهور، گفت: به نظرم نفس برگزاری این جلسه خوب بود و چنین جلساتی پیش از آنکه جلسه کاری باشد، جلسه تألیف قلوب بود.

 

بیشتر بخوانید

رئیسی: دولت نه نامزدی در انتخابات مجلس دارد و نه از نامزد و لیستی حمایت می‌کند

وی با بیان اینکه، برگزاری جلسه با فعالان سیاسی باید مدام باشد، در نقد اینکه " جلسه رئیس‌جمهور با فعالان حزبی سالی‌یکبار برگزار می‌شود"، گفت: به نظر می‌رسد، این جلسات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد نه کاربردی. گرچه نفس برگزاری این جلسه خوب بود اما اینکه سالی‌یکبار 50 نفر را دور هم جمع کنند و بگویند هرکس سه دقیقه صحبت کند، درست نیست. اگر وقت بیشتر بود، من پاروپونت می‌آوردم و استدلالی صحبت می‌کرد اما در آن زمان کوتاه نمی‌شد حرف خاصی زد.

توضیحات محسن هاشمی درباره جلسه روز گذشته با رئیس‌جمهور

هاشمی گفت: به نظرم باید، از همه گروه‌ها دعوت کنند و جای هیچ گروهی خالی نباشد و اینکه، یک جلسه کامل برای اصلاح‌طلبان باشد و یک جلسه هم برای اصولگرایان. یعنی برای هر گروهی یک جلسه مخصوص برگزار شود.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در جلسه روز گذشته، خیلی‌ها صحبت کردند و آقای رئیسی هم که نیم ساعت وقت داشت، مجبور بود با کلی‌گویی به مباحث پاسخ دهد چرا که وقت نبود به تک‌تک مباحث ورود کند.