دستگیری برخی از عوامل انفجارهای تروریستی کرمان

احمد وحیدی ، وزیر کشور از دستگیری برخی از عوامل درگیر با انفجارهای تروریستی کرمان خبر داد.

وی درباره آخرین اطلاعات از شناسایی عوامل این حادثه تروریستی گفت: توسط دستگاه‌های اطلاعاتی،‌ سرنخ های بسیار خوبی پیدا شده و برخی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند را دستگیر کرده اند. 

وزیر کشور گفت: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و به موقع اطلاع رسانی خواهند کرد. با عنایت خدا و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی امروز مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگال قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و با سرعت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

براساس اعلام وزیر، اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

*آخرین آمار از شهدای حادثه

وحیدی همچنین با اشاره به جزئیاتی درباره شهدای حادثه، گفت: مراسم بزرگداشت یاد شهدا با حضور ریاست محترم جمهور و مردم برقرار شد. پیکرهای پاک شهدا هم اکنون در مسیر انتقال گلزار شهدای کرمان هستند.

وی افزود: تقریبا از تعداد ۸۸ شهیدی که اعلام شده نزدیک به ۵۴ نفر از این عزیزان زن و ۳۴ نفر مرد هستند. در میان شهدا، حدود ۱۲ نفر شهید مهاجرین افغانستانی داریم و از این تعداد شهدا تعداد ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال و ۳۰ نفر نیز، زیر ۱۸ سال سن دارند. تعداد ۵۴ نفر از این شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین و برخی دیگر برای تدفین به شهرهای خود منتقل خواهند شد.

وحیدی گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای جنایت تروریستی کرمان در سایر شهدا بنابر اطلاعات مقامات محلی اعلام و برگزار خواهد شد که برخی از آن امروز اجرا خواهد شد و برخی نیز پس از انتقال پیکرهایشان به شهرهای خود انجام می‌شود.

حجم ویدیو: 5.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57