دشمنان کاهش حضور مردم درانتخابات را هدف قرار داده اند

محمدصالح جوکار ، رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز بااشاره به لزوم و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: وجود پربرکت و پرشور مردم همواره پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و این انقلاب هر آنچه که دارد به واسطه مردم بوده است که همیشه در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و ایستادگی کردند.

وی افزود: تا زمانی که مردم احساس سرافرازی و سربلندی در کشور داشته باشند نظام جمهوری اسلامی و نمایندگانش حرفی برای گفتن خواهند داشت. مردم کشور ایران اسلامی نیز ملتی قدردانی هستند و حتی بر حسب فطرت سالم و همدلی با انقلاب و نظام نسبت به کاستی‌های اخیر در کشور نیز واکنش منفی از خود نشان نداده اند و صبوری کرده اند.

جوکار با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم همیشه از ابتدای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های کشور ثابت شده است، ادامه داد: مردم ما درتمام عرصه ها پشت به پشت یکدیگر داده اند و از هشت سال دفاع مقدس و سختی های جنگ، کمبودهای بعد از جنگ، گرانی و روند بهبود، فتنه ها و توطئه ها، ویروس کرونا و ... عبور کردند و با حضور در انتخابات و راهپیمایی‌های متعدد حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، اظهار کرد: یکی از صحنه‌های تجلی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری در انتخابات است که همیشه با دست یاری، همدلی و همراهی که با متولیان این امر مهم آینده ساز کشور دادند اتحاد خود را به دنیا ثابت و نشان دادند.

او تاکید کرد: این روزها نیز دشمنان با دستاویز شدن به یکسری خلاها در تلاش هستند تا مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را کاهش دهند. دشمنان به خوبی می دانند کجا را نشانه گیری کنند و‌ طوری رفتار می کنند که فاصله بین مردم و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد و هر روز بیشتر شود و از هیچ تلاش شبانه روزی نیز دریغ نمی‌کنند اما باید بدانند که مثل همیشه مایوس خواهد شد.

دشمنان کاهش حضور مردم درانتخابات را هدف قرار داده اند

جوکار گفت: حضور کمرنگ یا عدم حضور درانتخابات راه حل نیست. این کار پاک کردن صورت مسئله و اتفاقا گرفتن حق شهروندی از خویشتن است. کسی که درانتخابات شرکت نمی کند فریاد می زند که من حق و نظری درمورد مسائل کشورم ندارم. لذا باید در کشور مسائل و مشکلات مردم به درستی شناسایی و راه حل دقیق برای حل آنان ارائه‌ شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درانتها با بیان اینکه شناسایی و حل مشکلات باید تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: خود این موضوع عامل مهمی برای پررنگ شدن حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.