اعترافات دیرهنگام چهره مشهور اصلاح طلب درباره فتنه ۸۸

 محمد عطریانفر ، فعال اصلاح طلب و از اعضای حزب کارگزاران پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفته است: با توجه به تجربه کاری در وزارت کشور معتقدم در انتخابات تخلف می‌شود اما تخلف تاثیرگذار در میزان آرا صورت نمی‌پذیرد، بر همین اساس در سال ۸۸ نیز آقای احمدی نژاد منتخب مردم بود. و بر اساس نظریه حضرت امام(ره) وقتی فردی منتخب مردم است حتی اگر او مورد پسند ما نیست، حق نداریم نظر خود را به مردم تحمیل کنیم.

وی افزود: عصر ۲۲ خرداد نیز به خبرنگار فارس گفتم بر اساس شواهد معتقدم احمدی نژاد پیروز این انتخابات است و در خوشبینانه ترین حالت انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود.

لازم به یادآوری است در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که با مشارکت 40 میلیونی و مشارکت کم نظیر 85 درصدی مردم اتفاق افتاد، محمود احمدی نژاد با 24 میلیون رای پیروز انتخابات شد و میرحسین موسوی با 13 میلیون رای در جایگاه دوم قرار گرفت. محسن رضایی با 700 هزار رای در جایگاه سوم و مهدی کروبی با 300 هزار رای در جایگاه آخر قرار گرفت.

در شامگاه روز انتخابات یعنی ساعت 10 شب 22 خرداد که مردم هنوز در شعب اخذ رای در حال انتخاب کاندیدای مورد نظرشان بودند، میرحسین موسوی در نشست خبری مدعی شد که پیروز قطعی انتخابات با اختلاف بالاست! صبح روز انتخابات هم عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی در اظهاراتی عجیب از مردم خواست که اگر تقلب شد به خیابان ها بریزند! چند ماه پیش از انتخابات هم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی قابل تامل تاکید کرده بود که نباید در این انتخابات تقلب شود!

ظهر شنبه 23 خرداد نتایج انتخابات اعلام شد و احمدی نژاد با اختلاف یازده میلیون برنده انتخابات شد اما میرحسین موسوی و کروبی اعلام تقلب کردند و از مردم خواستند به خیابان ها بیایند و این آغاز اغتشاشات خیابانی شد. شورای نگهبان از آنها سند خواست اما پس از گذشت ماه ها این افراد از ارائه اسناد تقلب عاجز ماندند. به اعتراف ابطحی چهره نزدیک به خاتمی «تقلب» اسم رمز آشوب های خیابانی بود.

سیر رفتارهای ضدانقلابی فتنه گران تا هتک حرمت روز قدس، 13 آبان، پاره کردن تصویر امام راحل در 16 آذر و نهایتا هتک حرمت به عزای سالار شهیدان پیش رفت.

اعترافات دیرهنگام چهره مشهور اصلاح طلب درباره فتنه ۸۸

سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات نیز علی رغم اذعان به عدم تقلب در انتخابات سال 88 در جلسات خصوصی، بعد از 14 سال هنوز حاضر نیست این دروغ بزرگ را به طور علنی تکذیب کند و از تهمت بی شرمانه اصلاح طلبان به نظام اسلامی عذرخواهی کند.

گفتنی است فتنه 88 باعث وضع تحریم های بسیاری علیه ملت ایران در حمایت از فتنه گران شد.

رهبرانقلاب از فتنه 88 با عنوان گناه نابخشودنی یاد کردند.