به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با فارس گفتوگو میکرد، درباره دستور کار جلسات هفته آینده کمیسیون متبوعش، گفت: عصر روز یکشنبه هفته بعد، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد برای ارائه گزارش و نیز آشنایی نمایندگان، در کمیسیون حاضر میشود.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی صبح روز سه‌شنبه با زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه از دعوت کمیسیون متبوعش از شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور ارائه گزارش خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون عصر روز سه‌شنبه هفته بعد با وزیر کار و رفاه اجتماعی جلسه خواهند داشت.

بر اساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس، با توجه به اینکه فعلاً کارها در کمیسیون‌های تخصصی متمرکز شده و برای اینکه کمیسیون‌های تخصصی فرصت بیشتری برای رسیدگی به طرح‌ها و لوایح ارجاعی را داشته باشند، مقرر شده مجلس صبح روزهای سه‌شنبه تشکیل جلسه علنی ندهد و نمایندگان به جای حضور در صحن علنی، در کمیسیون‌ها حضور یابند.

بر این اساس، فعلاً تا پیش رفتن امور در کمیسیونها، مجلس صبح روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و کمیسیونها نیز عصر روزهای یکشنبه و صبح و عصر روزهای سهشنبه تشکیل جلسه میدهند.