انتخابات امسال از اهمیت دو چندان برخوردار است

امان الله حسین پور ، نماینده مردم اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور با حضور آحاد مردم بیان کرد: برگزاری انتخابات همواره مهر تاییدی بر جمهوریت و تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ دموکراسی و حفظ حیات سیاسی و حق رای و مشارکت مردم بوده است.

 

وی افزود: در برهه های مختلف ما شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی های مختلف و انتخابات بوده ایم و همین امر همواره موجب عصبانیت و ناراحتی دشمن و تلاش بیشتر برای آسیب به مردم و نظام شده است. اما با حضور در انتخابات دست دشمن برای دخالت و خرابکاری کوتاه می شود.

حسین پور با بیان اینکه انتخابات پیش رو نیز به واسطه شیطنت های سیاسی دشمنان از اهمیت دوچندان برخوردار است، اظهارداشت: ملت فهیم ایران در پستی و بلندی های سیاسی و در پیچ و خم و مسیرهای تاریک تاریخی یاد گرفته و تجربه کرده اند که خودشان باید سرنوشتشان را رقم بزنند و به دشمنان و خارج ننشینان اجازه دخالت ندهند. بنابراین انتخابات پیش رو نیز به واسطه شیطنت های سیاسی دشمنان از اهمیت دوچندان برخوردار است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس همچنین گفت: همانطور که راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم رسانه های معاند و معلوم الحال تلاش کردند حضور مردم را ناچیزو حمایتشان از انقلاب اسلامی را صفر نشان دهند، اما دیدیم که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن چیزی کم نگذاشتند و همین حضور نشان از انتخاباتی پرشور است.

انتخابات امسال از اهمیت دو چندان برخوردار است

او ابرازکرد: با این اوصاف به طور قطع حضور پررنگ مردم یک سیلی محکم به تمام بوق‌ و کرناهای تبلیغاتی استکباری خواهد بود. حضور مردم یک حضور عزت ساز و مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی دشمن است

حسین پور افزود: تبلیغات دشمن بسیار گسترده و پرقدرت است و مانور آن ها در رسانه بسیار بیشتر از گذشته است. در شرایط حساس کنون حملات تبلیغاتی آنان ذهن مردم ما را هدف گرفته گرفته و با همکاری غربگراهای داخلی به میدان آمده اند تا مردم را مایوس کنند.

این نماینده مجلس درانتها خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات اقتصادی وجود دارد و در تمام کشورهای دنیا نیز همینطور است، اما مردم ما آگاه هستند و در راستای تغییر شرایط کشور با مشارکت حداکثری مسیر سیاسی خود را مشخص خواهند کرد.