اصل ماجرای تیراندازی به پلیس و نامزد انتخابات و شهادت یک مامور در یاسوج

 سید علی ملک حسینی دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد درباره تیراندازی شب گذشته در یاسوج اظهار کرد: در پی درگیری که شب گذشته در خیابان امامت شهر یاسوج اتفاق افتاد، خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال انجام مأموریت گشت زنی بود، در محل حاضر می‌شود.

وی گفت: مأموران متوجه می‌شوند که درگیری خانوادگی است که یکی از منازعین به سوی مأموران اقدام به تیراندازی کرده و متواری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تیراندازی این فرد یکی از مأموران که سرباز وظیفه بوده بر اثر شدت جراحات وارد به شهادت رسید و فرد دیگر، نیز زخمی شده که حال عمومی وی رضایت بخش است. موضوع در دستور کار قضایی و پلیس قرار گرفت و ضارب دستگیر شد.

اصل ماجرای تیراندازی به پلیس و نامزد انتخابات و شهادت یک مامور در یاسوج

حمله مسلحانه به کاندیدای مجلس + جزئیات

ملک حسینی در ادامه در خصوص تیراندازی به یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شب گذشته میثم روزستان که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون بوده، توسط افرادی مورد حمله قرار می‌گیرد.

وی افزود: این افراد با سلاح سرد و گرم به این فرد و خودروی وی حمله ور شده و با ضربات سلاح سرد و شلیک اسلحه وی را زخمی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با انتقال این فرد به بیمارستان، وی تحت درمان قرار دارد و حال عمومی این فرد رضایت بخش است. علت و عوامل این حادثه در دست بررسی و تحقیقات است.