چهار راهبرد رهبر انقلاب برای انتخابات ۱۱ اسفند محقق شد

صالح اسکندری، عضو موسس و شورای مرکزی شریان جوان با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت محقق شد، گفت: مشارکت پرشور مردم، ضدانقلاب و برخی اصلاح‌طلبان که مدعی قهر مردم با صندوق‌ها بودند را رسوا کرد.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب با بمباران تبلیغاتی گسترده و دستاویز قرار دادن مشکلات معیشتی و شرارت‌های سال گذشته تلاش کرد که مشارکت در انتخابات پایین بیاید، اظهار کرد: مردم در یک جهاد سیاسی این توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را برملا کردند.

عضو شورای مرکزی شریان با بیان اینکه در راهبرد رقابت، مسابقه بین جوان‌تر‌ها و پیشکسوت‌ها در درون خانواده انقلاب با شور و نشاط زیادی برگزار شد، گفت: برخی اصلاح‌طلبان ساختارشکن که مدعی بودند همیشه آن‌ها یک قطب رقابت هستند و مردم به‌خاطر آن‌ها پای صندوق می‌آیند، رسوا شدند.

این استاد دانشگاه با اشاره به سومین راهبرد مقام معظم رهبری یعنی امنیت، افزود: اگرچه چند ماه پیش در کرمان ما قریب به صد شهید دادیم، اما این انتخابات در نهایت امنیت و بدون کوچکترین حاشیه و ناامنی برگزار شد که باید به دست‌اندرکاران خداقوت گفت.

چهار راهبرد رهبر انقلاب برای انتخابات ۱۱ اسفند محقق شد

عضو موسس و شورای مرکزی شریان با تبیین راهبرد سلامت انتخابات گفت: در این انتخابات یکی از اقوام نزدیک یک مقام عالی‌رتبه در حوزه انتخابیه تهران که بنده در دانشگاه افتخار شاگردی ایشان در حوزه رسانه و ارتباطات را داشتم در دور اول انتخاب نشد و به مرحله دوم رفت.

اسکندری با بیان اینکه مقام معظم رهبری آرای مردم را حق‌الناس می‌دانند، افزود: چنین سلامتی در مردم‌سالاری دینی و تعهد به تک تک آرای مردم را در کمترین دموکراسی می‌توان مشاهده کرد و امامین انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام بوده‌اند.

وی در پایان گفت: ان‌شاالله انتخابات حوزه تهران در دور دوم نیز پرشور و با مشارکت بالا برگزار شود و منتخبین نهایی مردم بتوانند در مجلس دوازدهم تحولی به نفع مردم ایجاد کنند.