یک بام و دو هوای عربستان در مقابل غزه

نسل کشی در غزه یک نسل کشی تمام عیار توسط صهیونیستها است که در این ماههای کذشته با خوی وحشیگری نمی‌خواهند از غزه و این سرزمین چیزی باقی بماند.

در کشاکش این‌جنگ مردم آزادی خواه در جهان هر روز تظاهراتی به پا کرده و نسل کشی و کودک کشی در غزه توسط اسرائیلی ها را محکوم کردند.

ملتهای مسلمان نیز بارها عصبانیت و خشم خود را فریاد زدند اما  در این میان کشورهای اسلامی دارای ادعا تحرکاتی دارند که یک بام و دو هوا است.

عربستان سعودی به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه در جنگ غزه سعی کرده با دادن بیانیه اقدامات اسرائیل را محکوم کند اما به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد بن سلمان و سعودی ها به فکر منافع اقتصادی خود هستند و نسل کشی در غزه برای آنها مهم نیست.

یک پژوهشکده بین المللی در امور نفتی اعلام کرد که عربستان سعودی در روزهایی که رژیم صهیونیستی مشغول نسل کشی فلسطینی‌ها در نوار غزه بوده به تل آویو نفت فروخته است.

در این گزارش آمده است که عربستان سعودی در تامین سوخت مورد نیاز ارتش رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن حمام خون در نوار غزه شریک است.

یک بام و دو هوای عربستان در مقابل غزه

این پژوهشکده بین المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون محموله‌های به نسبت کوچک اما پی در پی حاوی نفت را از سوی عربستان سعودی دریافت کرده است.

این در حالی است که رژیم‌های عربی بدون توجه به وضعیت فاجعه بار ساکنان نوار غزه تنها به صدور بیانیه‌های محکومیت علیه تل آویو بسنده کرده و اقدام عملی برای توقف این جنایات اتخاذ نکرده اند.

پیش از این نیز راه اندازی مسیر زمینی از میان کشورهای عربی به سمت اراضی اشغالی برای انتقال کالا به این منطقه خشم ملت‌های مسلمان را برانگیخته بود.

عربستان ثابت کرد با سیاست دو پهلو و منافقانه نه تنها حامی اصلی مردم مظلوم فلسطین نیست که با کمک های خود به اسرائیل و فروش نفت در واقع گلوله و موشک بر سر مردم مسلمان غزه می ریزد.