اسرائیل به پایان راه نزدیک است

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: این مبحث تازه ای نیست و شیمون پرز در کتابی با عنوان خاورمیانه جدید کاملا به هدف آمریکا درباره محوریت اسرائیل در منطقه و تجزیه  کشورهایی مانند ایران اشاره کرده است .

او افزود: انگلیس، آمریکا و اسرائیل همواره نقشه تجزیه ایران را داشته اند که البته هیچ‌گاه به آن دست نمی یابند و تنها در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

کنعانی مقدم متذکر شد: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار دارد و فاقد هویت ملی و جهانی است و القابی مانند کودک‌کش ،جنایتکار جنگی و بزرگترین ناقض حقوق بشر را یدک می‌کشد.

اسرائیل به پایان راه نزدیک است

کارشناس مسائل بین الملل گفت :سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است و مهاجرت معکوس یهودیان به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. 

او افزود:صهیونیست‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند یهودیان را در سراسر دنیا منسجم کنند و البته هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر یه لبه پرتگاه نزدیک می‌شوند .