دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها

سید مجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات در پی حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار، گفت: با رشادت و آمادگی حافظان امنیت گروهک تروریستی در شهرستان راسک و چابهار به اهداف شوم خودشان نرسیدند و ناکام ماندند.

وی ادامه داد: هدفشان این بود که مقر سپاه راسک را به تصرف دربیاورند و در چابهار نیر مقر سپاه، دریابانی و مقر انتظامی را تصرف کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی ما به هدف خودشان نرسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: علت طولانی شدن عملیات در جنوب سیستان و بلوچستان این بود که عناصر تروریستی با گروگان گرفتن مردم بیگناه و سپر انسانی قراردادن آنها مشکلاتی را برای عملیات نیروهای امنیتی ایجاد کردند که فرماندهان سپاه و انتظامی با تدبیر کامل تمام گروگان‌ها با سلامت کامل آزاد کردند.

وی بیان کرد: تمام عوامل گروهک تروریستی با رشادت ها و آمادگی های حافظ امنیت به هلاکت رسیدند.

دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها

میراحمدی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه فرماندهان و دستگاه‌های اطلاعاتی ما؛ عناصر تروریستی عناصر تروریستی ایرانی نیستند و هویت اینها در حال بررسی است.

وی ادامه داد: 2 عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را را برای عملیات تروریستی در چابهار فراهم کرده بودند که اینها نیز غیر ایرانی هستند توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در بین مجروحان یک مادر و 2کودک نیز توسط گروهک تروریستی مورد هدف قرار گرفتند که حال یک کودک خیلی وخیم بود که با تلاش کادر درمان خطر رفع شده است.

وی بیان کرد: به گفته فرماندهان امنیتی ، 18 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند که احتمال افزایش آنها به 19 نفر است.