حمله ایران به اسرائیل؛ ادعای کانال اسرائیلی

همچنین عصر ایران به نقل از شبکه دولتی «کان» اسرائیل گزارش داد که براساس ارزیابی ارتش اسرائیل، فردا به عنوان یک روز خاص مشخص شد، زیرا فردا آخرین جمعه ماه رمضان است. ایرانیان این روز را به عنوان "روز قدس" گرامی می‌دارند.

شبکه دولتی «کان» نوشته است: سیستم امنیتی و ارتش اسرائیل برای آخر هفته به ویژه فردا در حالت آماده باش هستند. این در سایه تهدید مستقیم ایران به انتقام پس از ترور محمدرضا زاهدی یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران در اوایل هفته جاری در حمله به اسرائیل در سوریه صورت می‌گیرد.

در ادامه این مطلب آمده است: براساس ارزیابی ارتش اسرائیل، فردا به عنوان یک روز خاص مشخص شد، زیرا فردا آخرین جمعه ماه رمضان است. ایرانیان این روز را به عنوان "روز قدس" گرامی می‌دارند.

براساس بخشی از ارزیابی‌ها در ارتش اسرائیل، بر حسب نیاز، نیروهای ذخیره برای سامانه‌های پدافند هوایی و تشکیلات مختلف ارتش اسرائیل فراخوانده شدند.

علاوه بر این، سطح هشدار در سفارتخانه‌های اسرائیل در سراسر جهان افزایش یافت.

صبح امروز نیز در چارچوب تلاش برای آمادگی، سیستم امنیتی پارازیت و اختلال در جی پی اس را در مرکز اسرائیل فعال کرد، مشابه اقدامی که در شمال از ابتدای جنگ و در ایلات از ابتدای هفته انجام شد. این به منظور ایجاد اختلال در تهدیدهای هوایی موقعیت محور است.