واکنش بازیگر مشهور ایرانی به حمله ایران به اسرائیل

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران به اسرائیل لازم و درست بود. من هم مخالف جنگ هستم اما در برخی زمان‌ها شرایط به جایی می رسد که چاره‌ای جز اینگونه واکنش نشان دادن باقی نمی‌ماند.

  وی افزود: سالها گفتند که ایران هیچ چیز نمی تواند بسازد و این موشک ها هم حلبی و فتوشاپ هستند و با این سخنان ایران را مورد تمسخر قرار می دادند؛ حالا دیشب دیدند که واقعی بود.

واشقانی با تاکید بر اینکه امنیت ملی در اولویت تصمیمات هر کشوری است، تصریح کرد: برخی، سالها برد موشک ها و پهپادهای ما را زیر سوال می بردند اما حالا دیدند که اینها چگونه می تواند به رژیم صهیونیستی برسند.
واکنش بازیگر مشهور ایرانی به حمله ایران به اسرائیل
 
این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر دیشب حتی یک موش هم در بیابان کشته می شد ایران پیامش را رسانده بود، اما ما که نمی‌خواستیم تلفاتی داشته باشد. این ها سالها گفتند که ما گنبد آهنینی داریم که حتی مگس از داخل آن رد نمی شود اما دیشب دیدند که پهپادهای ما یکی یکی رد شدند.
وی خاطرنشان کرد: من صد در صد می دانستم که این اتفاق می افتد یعنی برایم غیر منتظره نبود و خدا را شکر موشک های ما توانستند از گنبد آهنینی که سالها از آن افسانه ها ساخته بودند، عبور کنند.