افكار نيوز - يامین پور با بازگشت از سفر سوریه، خبر کشمکش با فرزاد جمشیدی بر سر برنامه سحری شبکه یک را که از سوی برخی رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش افکار به نقل از رجانیوز، هفته گذشته درحالیکه یامین پور مجری برنامه «دیروز امروز فردا» در مسافرت خارج از کشور بود، تهران امروز با انتشار خبری نوشته بود: «مسئولان شبکه اول سیما برای برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان با وحید یامین‌پور مجری جنجالی برنامه «دیروز، امروز، فردا» مذاکراتی انجام داده‌اند. این در حالی است که شبکه اول سیما در دو سال گذشته برنامه سحرهای ماه مبارک را به «فرزاد جمشیدی» سپرده بود که با استقبال فوق العاده مردم و مسئولان همراه شده بود.
شنیده‌ها حاکی است که ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما با انتخاب فرد دیگری به جای جمشیدی موافق نیست و همچنان موضوع برنامه‌های سحر با وجودی که کمتر از ۱۴ روز به آغاز این ماه مانده، در هاله‌ای از ابهام است.»
یامین پور پس از بازگشت از سفر زیارتی، روزگذشته در وبلاگش نوشت: «ظاهرا در این چند روز که نبودم خیلی خبرها از نوع شایعات بی اساس راه افتاده است. امروز بعد از مدتی که از اخبار داخل بی اطلاع بودم سری به اینترنت زدم و دیدم حرف و حدیثهایی ناجوانمردانه درباره ی حضور من در برخی برنامه های ماه مبارک رمضان پخش شده است. یک سایت هم از مذاکره مسوولان شبکه یک با من و تلاش من(!) برای اجرای برنامه سحر شبکه یک با قطعیت سخن گفته بود. همه را تکذیب می کنم. در این مدت بنده فقط در حدود یک دقیقه و سی ثانیه آنهم با پدرم درباره ی تاریخ برگشت به ایران مذاکره کرده بودم… همین. ضمناً ما خودمان هم خانوادگی به اجرای شیرین و لحن صادقانه و با اخلاص دوست ارجمندم فرزاد جمشیدی عادت کرده ایم. اجرای برنامه های اینچنینی هم توفیق می خواهد و هم اخلاص. در ماه مبارک برای ما هم جدّاً دعا بفرمایید.»

پایان خبر / ب.