به گزارش افکار نیوز به نقل از کیهان،محمد-ن پس از چند سال لفت و ليس در برخي پروژه هاي سينمايي و تبليغاتي به خاطر جاه طلبي هاي ناكام به صف حاميان فتنه سبز پيوست و حتي دست بوس دست اندركاران فرتوت برخي گروهك ها شد.

نامبرده مدت هاست با جنجال و نامه پراکنی شدیداً تلاش می کند براساس پلتیک «عیسی را بگیر»، بازداشت شود و آن را برای آن طرف آبی ها فاکتور کند. وی پس از این که از هتاکی های متعدد و نامه های سر و ته گشاده نتیجه نگرفت، اخیراً مدعی شده که یک فرمانده اخراجی سپاه به او نزدیک شده و لبخندی زده که از آن غم می باریده و نامه ای در جیب وی گذاشته و بعد در میان جمعیت گم شده و نامش هم معلوم نیست(!!)


در واکنش به در و دیوار زدن های آقای «ن»، داریوش سجادی از نامبرده خواست «آی کیو» ی بیشتری به خرج دهد. سجادی می نویسد: آقای[ن] نامه منسوب به فرمانده اخراجی ناشناس که در مجلس و یا ظرافت در جیب شما گذاشت و بدون هیچ صحبتی شما را ترک کرد، مطالعه شد.

سال ۷۰ در تهران، یکی از اصحاب مطبوعات مجوز هفته نامه ای سیاسی - اجتماعی را از ارشاد اخذ کرده بود و یک شماره نیز منتشر کرد اما اقبالی نزد مخاطب پیدا نکرد. مدیر مسئول آن نشریه با توجه به شناخت قبلی که از سبک روزنامه نگاری بنده داشت از اینجانب دعوت به همکاری کرد مشروط بر آنکه با نوشتن در نشریه اش اسباب شهرت آن مطبوعه را فراهم کنم.

از شما چه پنهان بنده نیز پذیرفتم و به سبک «خرمگس» در رمان معروف «اتل لیلیان وینچ» در دو شماره بعدی در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی بین خود و یک خواننده فرضی که آن نیز خودم بودم(البته در قفای مخاطب) یک جدال و کارزار قلمی به راه انداختم که دست بر قضا بشدت هم مورد استقبال مخاطبان آن نشریه واقع شد اما ظاهراً چاشنی بحثرا اور دوز(Over dose)!!! کرده بودم چرا که هر چند چنان سبک و راهکاری اسباب اشتهار نشریه را مطابق قولی که به مدیر مسئول داده بودم، فراهم کرد اما هم زمان اسباب توقیف نشریه نیز تمهید شد!!



وی ادامه داد: علی ایحال این را گفتم تا خدمت تان معروض دارم نامه منسوب تان به فرمانده اخراجی سپاه بسیار ناشیانه و نابلدانه تحریر شده بود و آن «سپاهی قهرمان» تصنعی و شبیه شما بود. کاش برای چنین نگارش هائی ذکاوت و آی کیوی بیشتری خرج می کردید.


این همکار نشریات زنجیره ای می نویسد: این که یک فرمانده ارشد اخراجی سپاه بدون ذکر نام به شما نامه بنویسد و برخلاف توقع هیچ افشاگری و اطلاع جدیدی از «بقول شما دزدی ها و چپاول ها و جنایات سپاه» ندهد جز همان کلیاتی که جنابعالی بارها در نامه های سریالی تان به آنها اشاره کرده اید و طرفه آنکه وقتی هم می خواهد رفرنس بدهد از همه منابع مختلف تنها رفرنس دهنده به همان نامه های گذشته جنابعالی و اتهامات کلی و منتسبه تان به سپاه می شود! با عرض پوزش چنین اعمال و رفتاری در روان شناسی مدرن مؤید فکت در نوعی روان پریشی است!

سجادی اضافه کرد: ظاهراً جنابعالی در رودربایستی وعده ای که به مخاطب دادید مبنی بر «پودر شدن محتمل تان توسط سپاه بعد از انتخابات مجلس در زمستان سال گذشته»! اینک خود را در تنگنائی اخلاقی می بینید.

سجادی در پایان نوشت: بنده به سهم خودم عاجزانه از مسئولین قوه قضائیه درخواست رفع ممنوع الخروجی شما را دارم و شخصاً نیز متعهد می شوم معادل تمامی امکانات تکنولوژیک فیلم برداری های شما که توسط قوه قضائیه ضبط شده را بلکه با کیفیت هائی بمراتب بهتر بدون هیچ هزینه یا توقعی در اختیارتان قرار دهم تنها مشروط بر آنکه شما نیز به ایالات متحده و نزد اینجانب تشریف بیاورید! جناب[ن]! جای شما اینجاست. مطمئن باشید تایتانیک مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از کشور برای شما نیز جا دارد.