رهبر انقلاب در دیدار امیر قطر: حرکت کشور هیچ تغییری نمی‌کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای «تمیم بن حَمَد آل ثانی» امیر قطر و هیأت همراه، با تشکر از ابراز همدلی و همدردی قطر در حادثه تلخ اخیر، بر لزوم استمرار مسیر پیشرفت همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

ایشان، از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطرافی همچون آقای رئیسی را سخت خواندند و گفتند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد و همان روح علاقه و اطمینان میان ایران و قطر که در دوره رئیس جمهور فقید حاکم بود از طرف آقای دکتر مخبر ادامه خواهد داشت.

رهبر انقلاب در دیدار امیر قطر: حرکت کشور هیچ تغییری نمی‌کند

رهبر نقلاب اسلامی با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای از بین بردن ثبات و آرامش خاطرنشان کردند: کشورهای منطقه یک گزینه بیشتر پیش روی ندارند و آن همراهی و همدلی با یکدیگر است.

آقای «تمیم بن حَمَد آل ثانی» امیر قطر نیز در این دیدار با اظهار تسلیت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور و همراهان ایشان، گفت: روابط ایران و قطر همواره مستحکم بوده و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تنها راه مقابله با تهدیدهای موجود در منطقه را همکاری و انسجام کشورهای منطقه دانست و افزود: ما هیچ حدی را برای گسترش روابط با ایران قائل نیستیم.