به گزارش افکارنیوز، حجتالاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، در پاسخ به سؤالی درباره ادعای بادامچیان مبنی بر دخالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات و حمایت از یکی از گروههای اصولگرا، گفت: سپاه پاسداران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که قانون اساسی تعیین فرماندهی آن را به عهده ولیفقیه گذاشته است که این نشان از جایگاه قانونی، رفیع و حکومتی این ارگان دارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به برکت خون پاک شهدا به عزت رسیده است، افزود: سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد؛ قانون اساسی سپاه را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته است و دامنه حراست از دستاوردهای انقلاب برای سپاه بسیار وسیع است.

سالک در واکنش به اظهارات اخیر اسدالله بادامچیان مبنی بر دخالت سپاه در انتخابات گفت: کسی که در انتخابات رای نیاورده، نباید شکست را به گردن سپاه بیندازد و سپاه را متهم کند. این افراد باید بدانند دلیلی ندارد که عدم استقبال مردم را به دخالت سپاه در انتخابات تشبیه کنند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای بادامچیان با هوشیاری که دارد و ادعای سیاستمداری‌ می‌کند نباید رای نیاوردنش را به تقصیر سپاه بیندازد. اظهارنظر اشتباه ایشان درباره دخالت سپاه در انتخابات موجب سوءاستفاده دشمن شده است.

سالک تصریح کرد: برخی‌ در حالی به دلیل رای نیاوردنشان، سپاه را مقصر می‌دانند که سپاه روی اخلاص پاسداران بنا شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه سایت‌ها و شبکه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، کاری جز دشمنی با اسلام ندارند، اظهار داشت: کف‌گیر دشمنان به ته دیگ خورده و آنها برای مقابله با انقلاب راهی جز استفاده از لاشه‌های سیاسی مثل بنی صدر و برخی فراریان از جمله مزروعی و مهاجرانی ندارند لذا دشمن منتظر است امثال بنده حرفی غلطی بزنیم تا آنها بهره‌برداری کنند.

وی در پایان با اشاره به شکست دشمنان انقلاب اسلامی از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، تاکید کرد: افراد در شرایط کنونی باید در اظهارنظرهای خود دقت کنند تا به سوژه معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل نشوند.