کریم کری خواند، دعوا شد!

افكار نيوز - کریم باقری ، شوخی شوخی دعوا به پا کرد!
کری های کریم باقری در بازی پرسپولیس و سایپا، خشم آرش کوشا را روی سکوها به همراه داشت.

به گزارش افکار، تابناک نوشت: این شرح اتفاق دعوای لفظی مدیران سایپا و پرسپولیس است. اتفاقی که درست پس از سوت پایان بازی و برد پرسپولیس برابر سایپا رخ داد. کوشا به رفتار کریم باقری کاپیتان پرسپولیس که همراه با کاشانی و چند پرسپولیسی دیگر روی سکوها نشسته بودند اعتراض داشت و حبیب کاشانی از او گله می کرد در راه جذب کریم انصاری فرد، سنگ اندازی کرده اند.

ماجرا اینگونه بود که باقری مثل همیشه وقتی در جمع دوستان فوتبالی اش نشست و فوتبال می دید، مدام کری می خواند و شوخی می کرد و تیم حریف را نقد می کرد. او غافل از اینکه مدیران تیم رقیب یک ردیف پایین تر نشسته اند برای برد تیمش جشن گرفته بود اما رفتارش خشم مدیر جوان سایپا را به همراه داشت. کوشا و هیات همراهش در پایان بازی به کاشانی بابت رفتار کریم باقری گلایه کردند و اینگونه موعد شکایت و گله گذاری رسید. کوشا که اعتقاد داشت سازمان بین تیم های دیگر و پرسپولیس فرق می گذارد به کاشانی گلایه کرد و از سویی کاشانی هم از برخورد سایپا در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد به این تیم می نالید. کاشانی برای اینکه نشان دهد آنها زیر پای یار سایپا ننشسته اند گفت: «این بازیکن دو بار به خانه من آمد.» و کوشا در پاسخ گفت: «بله حتی می دانم که با شیرینی به خانه ات آمده اما شما می خواستید بازیکن ما را مفت بگیرید و ما هم حاضر به این کار نبودیم. شما و تیم فرهنگی تان بهتر است از آقای باقری بخواهید حرمت تیم رقیب را نگه دارند…»
یک روز پس از این اتفاق کریم باقری گفت: «بابا من کی به کسی توهین کردم که این بار دومش باشد. حتما مسئولان محترم سایپا مرا با کس دیگری اشتباه گرفته اند.»

پایان خبر / ب.