بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اقتصاد مقاومتی نوشت : رهبر ایران توقف فروش نفت و ساختن صنایع دانش بنیان را راهکار غلبه بر تحریمهای غرب علیه ایران خواند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس از رهبر معظم انقلاب اسلامی نقل کرده است که ایران باید فروش مواد خام از جمله نفت را متوقف کرده و به جای آن به شرکتهای دانش‌بنیان روی آورد که اقتصاد مقاومتی را مستحکم‌تر می کنند.

در این خصوص " ای‌بی‌سی نیوز " نوشت: رویکرد جدید رهبری عالی ایران در برابر تحریم‌های غرب توقف فروش نفت و به‌جای آن تکیه بر صنایع دانش‌بنیان است.

روزنامه آمریکایی " واشنگتن پست " هم در مقاله ای به شکست تحریمهای غرب علیه ایران پرداخت و به نقل از " بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت تحریمها حتی ذره ای ایران را متوقف نکرده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی که مدتی بود دیگر به طور جدی به مسئله هسته ای ایران نمی پرداختند و به فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص ترور شهروندان این رژیم در بلغارستان می پرداختند، ظاهرا با دست نیافتن به هیچ مدرکی در آن خصوص مجددا با اظهارات اخیر " میت رامنی " نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سرزمینهای اشغالی علیه برنامه های هسته ای ایران، مجددا به فضا سازی علیه برنامه هسته ای ایران پرداختند.

در همین راستا سایت صهیونیستی معاریو به نقل از منابع ناشناس اطلاعاتی ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران در ماه های گذشته غنی سازی اورانیوم را سرعت بخشیده است.

همچنین سایت " ینت " دیگر سایت صهیونیستی در اقدام مشابهی بدون اشاره به منبع خبر به انعکاس خبر فوق پرداخته و ادعا کرد: ایران در ماه های گذشته به طور چشم گیری سرعت غنی سازی اورانیوم را بالا برده است و در این زمینه رکورد جدیدی ثبت کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز به انعکاس خبرمذکور دو سایت صهیونیستی در خصوص سرعت دادن به غنی سازی در ایران پرداخت.