به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، روزنامه الیوم السابع نوشت: یکی از فرماندهان ارتش مصر در صحرای سینا اعلام کرد که نیروها و جنگندههای مصر ۲۰ نفر را که آنها را تندرو نامیده بود، به قتل رساند.

این نظامی مصری گفت که این افراد در صحرای سینا کشته شده و پس از حمله افراد مسلح به چندین مانع امنیتی مورد حمله قرار گرفتند.

این فرمانده ارتش مصر در ادامه توضیح داد که ارتش مصر موفق شد، وارد روستای " التومه " در صحرای سینا شود و ۲۰ تروریست را به هلاکت رسانده و سه زره‌پوش آنها را منهدم کند.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گزارش داد مهاجمان مسلح ناشناس بامداد چهارشنبه به یکی از مراکز ایست و بازرسی امنیتی مصر در شهر العریش در شبه جزیره سینا حمله کردند.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر نیز در خبری با اعلام حمله افراد مسلح به مرکز ایست و بازرسی مصر در العریش و درگیری و تبادل آتش طرفین به جزئیات بیشتری درباره این حمله و میزان تلفات و خسارات آن اشاره‌ای نکرد.

اما گفت که مهاجمان مسلح ناشناس به مرکز ایست و بازرسی ارتش در منطقه الریسه واقع در جاده ترانزیت بین العریش و رفح تیراندازی کردند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد حمله بامداد امروز(چهارشنبه) در شهر العریش در صحرای سینای مصر چهار روز پس از حادثه شبه جزیره سینا صورت گرفت.

در حادثه بامداد یکشنبه ۱۶ مرزبان مصر در حمله افراد مسلح کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شده بودند.