به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با خبر شدیم گروهی در راستای دعوت از محمد خاتمی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲، مبادرت به ایجاد یک وب سایت نموده‌اند.این گروه که خود را جمعی از جوانان اصلاح طلب نامیده‌اند با انتشار بیانیه‌ای برای حضور دیگر طرفدارانشان در این سایت دعوت به عمل آورده‌اند.

نکته قابل تامل در خصوص محل ساپورت و پشتیبانی این سایت اینکه، سرور این سایت در ایالت اوهایو آمریکا قرار دارد و طبعا نمی‌تواند بدون هماهنگی دستگاه‌های امنیتی آمریکا وارد فضای مجازی شده باشد.

از نویسندگان این سایت می‌توان به محمد علی ابطحی رئیس دفتر دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی و از محکومین فتنه ۸۸ اشاره کرد.

صفحات این سایت با مطالبی از برخی از افراد نزدیک به خاتمی از جمله صادق خرازی، محمد رضا خاتمی، عباس عبدی، سعید حجاریان، مرتضی حاجی و … حتی ابراهیم نبوی بروز می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه این سایت که با ظاهری شعارگونه به حمایت از کاندیداتوری خاتمی در انتخابات می‌پردازد، با مبادرت به انتشار مطالبی از پایگاه‌های اینترنتی جریان فتنه از جمله کلمه و جرس با موضوعاتی دال بر حمایت از سران فتنه و محکومینی که به جرم اقدام علیه امنیت ملی در حال گذران دوران محکومیتشان هستند سعی در تبلیغ برای حلقه فعال فتنه ۸۸ دارد.

ظاهرا فتنه گران در حال و هوای بازگشت به دوران ۸ ساله دولت خاتمی هستند که در آن دوران با آلودگی‌های خارجی و عقده گشایی به قدرت‌نمایی و هتاکی علیه مقدسات الهی و دینی و ملی می‌پرداختند.

در حال حاضر طیف نزدیک به خاتمی آرزوی این را در سر می‌پروراند که با حمایت‌های سیاسی و فرهنگی از طرف رابطان غربی خود به بنیان‌های سیاسی و فرهنگی ایران ضربه بزند و برای رسیدن به این هدف فعالیت‌های خود را از آمریکا شروع کرده‌اند.

با توجه به ساپورت فنی این سایت از آمریکا به نظر می‌رسد برنامه جدید و البته نخ نمایی برای اقدامات ضد ایرانی در حال شکل گیری است.