به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، عزیز اکبریان با اشاره به تشدید تحریم های اخیرغرب علیه کشورمان اظهار داشت: آمریکا و اتحادیه اروپا با زدن بر طبل تحریم ها همچنان بر علیه ملت ایران چنگ و دندان نشان میدهند و به نام جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فنآوری هسته ای هر روز برنامه جدیدی را عنوان میکنند.

اکبریان ادامه داد: در حالیکه یادمان نرفته است در هشت سال دفاع مقدس حتی ما را از دادن سیم خاردار هم محروم کرده بودند ولی بازهم راه به جایی نبردند و ملت ایثارگر ایران با عزمی راسخ و تحت زعامت ولی فقیه زمان، همه آنان را به زانو درآورد.

وی در پایان گفت: امروز سکاندار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری می فرماید " ما در حال حرکت به سمت فتح قله هستیم و سکون و ایستادگی معنی نخواهد داشت " و لذا آمریکا و هم پیمانان او بدانند تشدید تحریم ها در به زانو درآوردن ملت ایران خیالی است باطل، و راه به جایی نخواهد برد.

صهیونیسم به دنبال انتقام گیری از مقاومت اسلامی در سوریه است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به در پیش بودن راهمپیایی روز قدس گفت: امروزه استکبار جهانی و صهیونیسم خون آشام به دنبال انتقامگیری از مقاومت اسلامی در سرزمین سوریه میباشد.

اکبریان افزود: استکبار جهانی و صهیونیسم با راه اندازی جنگ احزاب و با پشتیبانی مستقیم آمریکا و اسراییل و کشورهای به اصطلاح اسلامی ترکیه، قطر و عربستان و استخدام مزدور از نقاط مختلف دنیا وارد این نبرد نظامی سرنوشت ساز شده اند.

اکبریان بیان کرد: متأسفانه مستکبران جهانی بدون توجه به منشور ملل متحد و به نام دموکراسی و با کمال وقاحت دستور تغییرات در حکومت کشورهای دیگر را صادر میکنند.

وی افزود: حکام مستبد کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز که بویی از انتخابات و دموکراسی نبرده اند از این جریان که ضد مقاومت اسلامی است حمایت کامل را دارند و با لشکرکشی به بحرین به کشتار مردم مظلوم سرزمین می پردازند و هیچ سازمان بین المللی نیز این اقدامات را محکوم نمی کند و متاسفانه فریاد مردم مظلوم بحرین به جایی نمی رسد.