به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سيد مرتضي نبوي در بازديد از غرفه ايسنا_منطقه خراسان در هفتمين نمايشگاه بين المللي قرآن وعترت مشهد با بيان اينكه نمايشگاه قرآن يك موقعيت استثناي براي اصحاب رسانه و نشريات محسوب مي شود، اظهار کرد: برگزاري نمايشگاه مطبوعات در حاشيه نمايشگاه قرآن ميتواند به ترويج فرهنگ قرآني شاياني نمايد.

وی با بیان اینکه امیدوارم نور قرآن بر قلوب تمام اصحاب رسانه‌ها بیش از گذشته تابیده شود، خاطرنشان کرد: موجودیت تمامی مسلمانان با قرآن مطرح می شود.

مدیرمسوول روزنامه رسالت گفت: قرآن آخرین معجزه پیامبر و کتابی است که مدعی نور و علم است و این دلیلی بر افتخار به قرآن کریم است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، قرآن را رشته‌ اتصال مسلمانان نامید و در مورد عدم تحریف قرآن گفت: در طی سال‌های فراوان که از نزول قرآن می گذرد حتی یک " واو " از آن تغییری نکرده است.

نبوی افزود: قرآن امروز سخن تازه‌ای برای بشریت داشته و این سخن تازه پایان ‌ناپذیر خواهد بود. قرآن ریسمانی است که همه مسلمانان را به هم وصل و وحدت را میان آنها حکم‌فرما می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسلمانان اگر آزادی، عدالت می‌خواهند باید به معارف قرآنی برگردند، ایران زمانی زنده شد که دوباره به قرآن برگشت.

مدیر مسوول روزنامه رسالت تاکید کرد: مردم ما بسیار هوشمندانه تحولات منطقه و کشورهای اسلامی را دنبال می کنند و با حضور چشمگیر خود در راهپیمائی روز قدس دشمنان را نا امید خواهند کرد.

وی به تحولات سوریه اشاره کرد و با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد سومین شکست اسرائیل بعد از جنگ سی و سه روزه و بیست دو روزه خواهیم بود، اظهار کرد: به امید خداوند اسرائیل شکست تلخ دیگری را از جبهه مقاومت در آینده نزدیک تجربه خواهد کرد.

نبوي در خصوص انتخابات و حضور بعضي از افراد گفت: عدهاي در جريان فتنه خيلي سريع مواضع روشن خود را ابراز و به دعوت رهبري لبيك گفتند.اما كساني با فاصله به اين خط پيوستند كه نبايد اين را ابزاري به عنوان ساكتين فتنه براي تسويهحسابهاي رقابتي سياسي قرار دهيم اما كساني كه هنوز موضع روشني در برابر فتنه ندارند، هرگز جايگاهي در فعاليتهاي رسمي سياسي و انتخاباتي نخواهند داشت.