پس از انتشار خبر حضور سید علی خمینی نوه بزرگوار امام راحل(ره) در مراسم بزرگداشت حماسه مردم در ۹ دی ۸۸ در مهدیه تهران، اگر چه ابتدا برخی رسانه های اپوزیسیون اقدام به تکذیب خبر کردند ولی پس از مطمئن شدن از این حضور شروع به اهانت و فحاشی علیه وی کردند.

به گزارش «تابناک»، وی در پی حضور خود در این مراسم تاکید کرده بود: بر اساس تشخیص و احساس وظیفه شرعی هم ۹ دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه تهران شرکت کردم.

بنابر این گزارش، سایت مشرق در این رابطه نوشت: سایت های مرتبط با جریان فتنه با انتشار اخبار جعلی و دروغ و بدون ذکر منبع مدعی شدند سید علی خمینی روز پنجشنبه در قم بوده است!

تکذیب ها و عصبانیت های سایت های اپوزیسیون در حالی صورت می گیرد که نوه امام راحل در گفتگو با خبرنگار مشرق اخبار این رسانه ها را تکذیب و صراحتا اعلام کرد در مراسم روز گذشته مهدیه تهران حضور داشته است.

سید علی خمینی در پاسخ به این سوال که موضع شما در قبال جنجالی که رسانه های بیگانه و اپوزیسیون درباره حضورتان در مراسم ۹ دی تهران به راه انداخته اند چیست؟ گفت: من اهل مصاحبه و تبلیغات رسانه ای نیستم. هم ۹ دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه شرکت کردم که البته این حضور بر اساس تشخیص و احساس وظیفه بود.

نوه امام راحل همچنین با اشاره به این مسئله که ۹ دی یک حماسه ملی بود افزود: من کاری به خطوط و جریان های سیاسی ندارم و به خاطر اهل بیت(ع) و اصل ولایت فقیه که میراثامام راحل(ره) است تشخیص دادم که باید در این مراسم حضور پیدا کنم و به همین دلیل نیز شرکت کردم.

سید علی خمینی ادامه داد: من به عنوان یک فرد عادی و در میان هزاران نفر از مردم در این مراسم حضور پیدا کردم و ادعاهایی که رسانه های بیگانه در مورد تکذیب حضور من در مراسم مطرح کرده اند صحت ندارد و اینجا اعلام می کنم تنها مطالبی که شخصاً بیان می کنم معتبر است.

گفتنی است پس از اعلام خبر شرکت سید علی خمینی در مراسم ۹ دی، بسیاری از چهره های سیاسی، نهادهای داشجویی، طلاب و روحانیون و طیف های مختلف مردم از این حضور با بصیرت تشکر کرده اند.

تکذیب دفتر حضرت امام(ره):

دفتر حضرت امام خمینی(س) حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در تهران در روز پنجشنبه گذشته را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ‌دفتر حضرت امام خمینی(ره) پیرو درج خبری در برخی سایت های خبری مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در مراسمی در روز روز پنج شنبه در تهران اعلام کرد که سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم دی ماه ۱۳۸۹ در شهر مقدس قم بوده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: جناب آقای سید علی خمینی روز پنج شنبه نهم دی ماه ۱۳۸۹ در شهر مقدس قم بوده اندو مصاحبه ای نیز با هیچ یک از رسانه های خبری نداشته اند. از دوستان عزیز انتظار می رود پیش از نقل اخبار از بیت مکرم حضرت امام خمینی(س) نسبت به صحت و سقم خبر خویش از منابع معتبر اقدام نمایند.