پس از آنكه این مسئول در نهاد ریاست جمهوری روز پنجشنبه در سخنرانی خود در بندرعباس جریان ضد مشایی را عوامل فتنه بزرگتر خواند، حجت الاسلام محمد برزگر مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس اظهار داشت: حساب و كتاب مشایی را از رییس جمهور جدا كنید.

وی از مشایی به عنوان " لکه‌ای روی آینه رییس جمهور " نام برد که باید آن را برداشت و یا چیزی روی آن گذاشت.

حجت الاسلام برزگر که ساعتی پیشتر از اعتراض لوح تقدیر خود را به عنوان یکی از هادیان سیاسی برتر استان هرمزگان گرفته بود، ادامه داد: کسانی که به مشایی اعتراض دارند از علما و همچنین طرفداران سرسخت احمدی نژاد هستند و مشایی باید حالا که در کنار رییس جمهوری قرار گرفته خود را درست کند.

وی سخنان رحیم مشایی درباره موسیقی را یکی از مصادیق جدی این اعتراضات دانست که فرد مسئول در نهاد ریاست جمهوری نیز در پاسخ حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: سخنان مشایی تحریف شده و اطلاعات شما درباره موسیقی بیشتر از مشایی نیست.

حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: اتفاقا اطلاعاتم در این باره بیش از مشایی است. مسئول دولتی نیز اظهار داشت: پس به شما تبریک می گویم.

این مجادله کلامی با همین جملات به پایان رسید.

مسئول دولتی كه در برنامه ترتیب یافته از سوی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و اداره كل كار و امور اجتماعی این استان به مناسبت نهم دی ماه در فرهنگسرای طوبای بندرعباس سخن می گفت در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: هرچند باور آن مشكل به نظر میرسد اما جریان ضدمشایی كه بخشها و بریدههای گفته او را برداشته و آن را در قالب بولتن تحویل حزب اللهیها و علما میدهند و سعی در ضد دین جلوه دادن احمدی نژاد دارند در واقع فتنه بزرگتر هستند.