ناکامی جریان انحرافی در ایجاد شکاف بین مردم و دولت

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنیاژهای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد، با بیان اینکه در طول چند ساله انقلاب، دشمن روز به روز ذلیلتر شده است اما، با این حال باز هم به فتنههای خود ادامه داده است، اظهار داشت: امروز به واقع جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساسترین نقاط تاریخی خود قرار دارد بنابراین در حال حاضر باید بیش از پیش به جایگاه دستگاه قضا توجه کنیم.

وی افزود: امروز دشمنان نظام تلاش می‌کنند بین مردم تفرقه ایجاد کنند و یکی از این اختلاف‎ها بین مردم و دستگاه قضایی است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: ایجاد جدایی بین دستگاه قضایی و سایر ادارات و نهادهای اجرایی و به ویژه با مردم یکی از ترفندهای معاندان نظام و دشمنان نظام است؛ البته باید توجه کنیم که در ۳۴ سال پس از انقلاب همواره شاهد بودیم که دشمنان تمام توان خود را برای از پای درآوردن نظام به کار گرفته‌اند و از تلاش دست بر نداشتند.

وی تصریح کرد: آنها در تلاش هستند که با این فتنه‌ها و ترفندها سبب ایجاد تغییر در رفتار نظام شده و از استمرار حرکت رو به جلوی کشور و پیشرفت ما جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش دهند.

دادستان کل کشور، افزود: باید گفت که هیچ یک از این فتنه‌ها و ترفندها در هر زمینه‌ای اعم از جنگ داخلی، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تهدیدها و غیره نه تنها راه به جایی نبرده بلکه ملت ایران را در مقابل این توطئه‌ها نیز ثابت قدم‌تر کرده است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که در سایر ترفندها و فتنه‌های خود در ۳۴ سال گذشته به نتیجه‌ای نرسیدند، امروزه تلاش می‌کنند تا با جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی و افزایش مشکلات و تحت فشار قرار دادن مردم، آنها را از نظام و مسئولان و به ویژه از اطاعت ولی فقیه دور کرده و ناامید سازند.

وی اظهار داشت: شاهد بودیم که دشمنان از سال ۸۴ تا به امروز با صدور قطعنامه‌های مختلف و همین جنگ‌های تمام عیار اقتصادی و در تنگنا قرار دادن و از سویی با همراهی سایت‌های ماهواره‌ای و هزاران سایت اینترنتی وابسته به خود به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه با تاکید بر عدم کارایی و تاثیر ترفندها و فتنه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌ آنها تاکنون هر اقدامی را انجام داده‌اند؛ در حالی که شاهدیم ملت ایران با وحدت و اتکا به خداوند متعال و تکیه بر ولی فقیه و با بصیرت زیاد خود در نبرد غیرهمگون و سنگین سبب عقب‏‎نشینی دشمن شده‌اند.

وی افزود: امروز به واقع توکل بر خدا و اعتماد به وعده‌های خداوند، تبعیت از منویات ولی فقیه و قدم برداشتن پشت سر معظم له و استقامت در راه رسیدن به هدف در راستای آرمان‌های متعالی نظام سبب استمرار برکات خداوند و موفقیت و تعالی نظام جمهوری اسلامی است.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به تنهایی و بدون تعامل با یکدیگر نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، اذعان داشت: اگر امروز نیروی انتظامی به عنوان ضابط قوه قضائیه ارتباط ویژه‌ای با دستگاه قضایی نداشته باشد، نمی‌تواند به طور موثر به هدف‌های مسئولیتی خود برسد؛ چرا که سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور در انجام موثر فعالیت‌های خود نیازمند تعامل با دستگاه قضایی است.

وی ادامه داد: امروز اگر در مسائلی که نیاز است چشمان خود را ببندیم، باز نگه داریم، موجب لجاجت می‎شود.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت به وجود آمده است. آنها خواستند که با یک بهانه از طریق چهره‌های جدید، انحرافی را ایجاد کنند که باز هم به دلیل همان انسجام و وحدت مردم و اعتقادی که به ولی‏فقیه داشتند، دشمنان را ناکام گذاشتند.

محسنیاژهای در خاتمه با تاکید بر این مطلب که تمام نیروهای دشمنان نظام در تیررس نیروهای ایران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اشغال کشورهای همجوار توسط غربیها به خاطر در تیررس قرار گرفتن جمهوری اسلامی است. آنها نیروهای اطلاعاتی خود را در مرزها تقویت کرده تا بدین گونه بر ایران فشار وارد کنند؛ در حالی که آنچه اتفاق افتاد مکر خداوند بود که موثرتر واقع شد و آنها به خیال اینکه هراس سبب ضعیف شدن ما میشود نیروهای نظامی خود را وارد منطقه کردند، اما شاهد بودیم که به یکباره متوجه شدند تمام نیروهایشان در تیررس نیروهای ایران قرار گرفته است.