آمریکا می‌خواهد ایران را استعمار کند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کند

خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود. به جای خسارت دادن می‌خواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.

 

حجم ویدیو: 14.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51