شغل جدید داماد رئیس جمهور مشخص شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مشرق، مهدی خورشیدی، داماد دکتر احمدی نژاد که چندی پیش به مجمع تشخیص مصلحت رفته بود، در تاریخ ۱۲ شهریور ماه به عنوان رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهرری معارفه شده است.

مهدی خورشیدی در دولت دکتر احمدی نژاد دبیر شورای مشاوران رییس جمهوری بود و در دی ماه سال ۹۰ به عنوان رئیس سازمان استاندارد منصوب می شود که باعثشد ۴۲ نماینده مجلس در جلسه علنی مجلس نسبت به انتصاب وی بدون داشتن تحصیلات و تجربه مرتبط با پست ریاست سازمان استاندارد، به رئیس جمهور تذکر داده و از رئیس جمهور خواستند تا او را از این سمت عزل کند.



‫اما تازه ترین پست آقای خورشیدی، ریاست بیمارستان فیروزآبادی شهرری است.

این بیمارستان و بیمارستان هفتم تیر در شهرری پذیرای تمامی اورژانسی های جنوب تهران هستند که با معضلات و مشکلات بسیاری در سال های اخیر دسته و پنجه نرم کرده اند.

ساختمان نیمه کاره بیمارستان مرحوم فیروزآبادی که بیش از ده سال از شروع به ساخت آن می گذرد و فقط ستون های بتونی آن نمایان است و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

شلوغی بی اندازه اورژانس و کمبود نیروهای متخصص از دیگر معضلات این بیمارستان است و آیا انتصاب یک جوان بی تجربه به مدیریت این بیمارستان، معنی شایسته سالاری است؟

بیمارستانی که اکثر افراد ساکن جنوب تهران که توان مالی مناسبی ندارند و مجبورند در مواقع اورژانسی آن را به عنوان تنها امید خود برای درمان انتخاب کنند، آیا شایسته است جوانی که دو سال بیشتر از گرفتن مدرک دکتری او نگذشته و تخصص لازم در این زمینه را ندارد را به این سمت انتخاب کنند؟

نگاهی به مدیران سابق این بیمارستان مانند دکتر بهادری و …نشان از اهمیت و حساسیت این بیمارستان برای وزیران قبلی بهداشت و درمان داشت و جا دارد نماینده های محترم مجلس در رابطه با این انتصاب از ابزارهای نظارتی خود به شایستگی استفاده نمایند.

مهدی خورشیدی جانشین دکتر چیذری در بیمارستان فیروزآبادی شهرری شده است.

منتظر توضیح مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با این انتصاب هستیم.