سفر قریب‌الوقوع رهبر معظم انقلاب به مازندران

به گزارش افکار نیوزبه نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با تقدیر از مسئولان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد، از آن به عنوان نمادی از پایداری ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها و تهدیدها یاد کرد و بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی سال‌ها درصدند با تحریم‌ها و تهدیدهای گوناگون آن را به زانو درآورده و ایران را کشوری منزوی جلوه دهند.

وی اظهار داشت: در برگزاری این اجلاس نیز بارها با تهدید و تطمیع سران این کشورها را ترغیب به عدم حضور در کشور کردند و بعد از موفق نشدن عدم امنیت در ایران را جلوه دادند اما بازهم توفیقی به دست نیاورده و در نهایت تمامی کشورهای عضو با حضور خود در این اجلاس گواهی بر عدم انزوای ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی شدند.

آل حبیب ادامه داد: این روزها که دشمنان می‌بینند نتوانستند مانع برگزاری اجلاس شوند با نشان دادن اینکه این اجلاس اهداف خود را دست نیافته به دشمنی خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: آنچه که در دنیا مشخص و معلوم شده است قدرت و کفایت لازم ایران اسلامی برای برگزاری این اجلاس بوده که امتیاز بزرگی را برای کشورمان به همراه داشته است.

خطیب جمعه موقت نوشهر در ادامه به ۱۷ شهریور سالروز جمعه خونین اشاره کرد و بیان داشت: این روز یکی از لکه‌های ننگ پرونده حکومت پهلوی در ایران است.

وی در ادامه به شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی به دست منافقین کوردل اشاره و خاطرنشان کرد: امروز ذلتی که بر پیشانی منافقین خورده است به برکت خون این شهداست.

آل‌حبیب همچنین با اشاره به سالروز وفات آیت‌الله طالقانی اولین امام جمعه تهران یاد و خاطره این عالم بزرگوار را گرامی داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز حمله هواپیمایی به برج‌های دوقلوی نیویورک اشاره کرد و از آن به عنوان بهانه‌ای برای امریکا برای حمله و ضربه زدن به مسلمانان یاد کرد.

امام جمعه موقت نوشهر در پایان به سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم دانش آموختگی افسران ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش در نوشهر اشاره داشت و افزود: به برکت وجود این دانشگاه در شهرستان نوشهر، هر سه سال یک بار نوشهر میزبان قدوم پرخیر و برکت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: در کنار برکات بسیار معنوی که در سفر گذشته رهبر انقلاب به این شهرستان از آن بهره بردیم و هنوز هم در این شهر ساری و جاری است، اعتبارات فراوان در بخشهای راه روستایی، واحدهای مسکونی مستمندان و نیازمندان، مدارس، امکانات و تجهیزات پزشکی و... نصیب این شهرستان شده است که جای تقدیر بسیار دارد.