حاشیه نشینان انقلاب به هر اقدامی در جامعه اعتراض می کنند

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه عده ای در جامعه گویی بیمار هستند و کارشان اعتراض کردن است گفت: عده ای کارشان فقط نیش زدن و طعنه زدن است که این ریشه در عقده های درونی آن افراد دارد و حتی هر کار خیری که در جامعه صورت بگیرد اعتراض می کنند.

وی افزود: گروهی در حاشیه انقلاب نشسته اند که هیچ وقت به انقلاب نیز کمک نکرده اند و اگر هم کمک کرده اند کمک تجاری و برای سود خود بوده است هر قدم و هر کار خیری که در جامعه برداشته می شود اعتراض می کنند، اما توصیه ما به این افراد این است که با یاد خدا خود را آرام و از عقده های درونی نجات دهند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برخی رسانه ها و روزنامه ها نیز با تیترهای نیش دار در جامعه نگرانی و ناراحتی ایجاد می کنند که این برخلاف منش الهی است.

صدیقی همچنین در دومین خطبه نماز جمعه با اشاره به هتاکی به پیامبر مکرم اسلام گفت: این هتاکی، رذالت، ددمنشی و این جسارت که مدتی است از دنیای غرب سر می زند ناشی از گسترش اسلام و بیداری اسلامی است که قرآن و اسلام آن را ایجاد کرده و دست شرق و غرب را قطع کرده و روح خودباوری را در امت اسلامی ایجاد کرده است.
امام جمعه موقت تهران افزود: مدعیان حقوق بشر و دفاع از آزادی مرتکب چنین جنایات هولناکی شده اند و این جنایت بر علیه کسی است که خداوند او را بشیرا و نذیرا و سالار انبیاء نامیده است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مهر اعتبار انبیاء گذشته است گفت: اهانت به پیامبر اسلام اهانت به کل انبیاء است چرا که حقانیت موسی و عیسی توسط پیامبر و قرآن اثبات شده است و اهانت به پیامبر اهانت به بشریت است.

صدیقی در واکاوی این جنایت با اشاره به انگیزه دنیای غرب در ارتکاب این جنایت هولناک، گفت: دنیای غرب اساسا با پاکی، قداست و عدالت تضاد دارد و وجودشان با دریدن، خرد کردن و چنگ و دندان نشان دادن آمیخته است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دنیای استکبار دنیای جنگ و توحش است گفت: پیامبر ما پیامبر نجات و عاطفه هاست بنابراین این تضاد ذاتی اقتضای چنین شرایطی دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک تجربه موفق از برپایی احکام اسلامی و تجلی نور پیامبر بود، افزود: دنیای غرب از زمان پیدایش انقلاب اسلامی تاکنون سعی کرده است با ابزار و حربه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی نور پیامبر را در ایران خاموش کند؛ اما ایران اسلامی تمام مرزها را درنوردیده است.

صدیقی با اشاره به بیداری اسلامی گفت: دنیای غرب در یک سال اخیر با گسترش بیداری اسلامی، مزدوران خود در منطقه را از دست داده است بخصوص این اوج عزت، نفوذ و فراگیری که بیداری اسلامی در اجلاس سران غیر متعهدها از خود نشان داد نظام استکبار آن را در برنتابید و دست به این جنایت بزرگ علیه پیامبر زد؛ البته خداوند وعده داده و وعده خدا حق است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اقدام واهی دنیای غرب علیه پیامبر اسلام نفتی بر آتش خشم مسلمانان بود، گفت: این جنایت امت اسلامی را یکپارچه کرد و این خروش و طوفان سهمگین که در اقساط نقاط کشورهای اسلامی ایجاد شده است می رود که تار و پود این کشورها را در هم بشکند و آنان را برای همیشه از کرده خود پشیمان کند.

وی با اشاره به اینکه به فضل الهی تهدید دشمنان به فرصت تبدیل شده است گفت: با این اقدام شوم کشورهای غربی دارند مسلمانان را امتحان می کنند تا نقشه های شومی که در پس پرده دارند را عملی سازند لذا توقع ما از همه کشورهای اسلامی و ملت های به پا خاسته این است که نگذارند این جوشش طبیعی و فطری که از عمق جان مردم مسلمان برخاسته است خاموش شود.

صدیقی با تاکید بر اینکه سازمان کنفرانس اسلامی نیز باید به خاطر این حوادثجلسه فوق العاده تشکیل دهد گفت: کنفرانس اسلامی نیز باید اقدامات عملی و جدی برای دفاع از ناموس خدا انجام دهد. لذا توقع ما از مجامع حقوقی، بین المللی، نخبگان، عالمان، دانشگاهیان، اربابان جراید و همه و همه این است که در این صحنه جواب کوبنده، موثر و سرنوشت سازی را بدهند.

امام جمعه موقت تهران همچنین در ادامه خطبه های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به قطعنامه حکام آژانس علیه نظام اسلامی گفت: این قطعنامه مایه شرم است که عده ای که فلسفه وجودی شان این است که امور را در مسیر قانونی قرار دهند و ایران نیز بارها در چارچوب قوانین با آنها همکاری داشته و اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای خود را داده است، اما باز چنین قطعنامه ای را بر علیه ما صادر می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی با اشاره به شفافیت حرکت دانشمندان ایرانی در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فقیه و مرجع تقلید اعلام کرده اند که استفاده از سلاح هسته ای حرام است و ملت ایران نیز همواره در پی تحقق این شعار است که انرژی هسته ای صلح آمیز برای همه و انرژی هسته ای نظامی برای هیچ کس.

صدیقی افزود: دنیای غرب فکر می کند با این قطعنامه ها ایران عقب نشینی می کند؛ یک زمانی ایران عقب نشینی کرد و آنها تاسیسات ما را پلمپ کردند؛ رهبر شجاع و فرزانه ما دخالت کردند و مردم دوباره متوجه حقوق خود شدند. لذا بدانند که با این قطعنامه ها ملت ایران عقب نشینی نخواهد کرد و این مسیر را با اراده راسخ طی می کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ۸ سال دفاع مقدس برای ما یک تحفه الهی بود که بهشت به ارمغان آورد و تجلی ولایت حق در نفس امام خمینی بود. یک انسان عارفی که روحی را دمید و مسیح زمان شد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی شرق و غرب بر علیه ما بود و حزب بعثنیز به تمام ابزارات مجهز بود ما نه ارتش قوی ای داشتیم و نه سپاه با تجربه و تنها ولایتمداری بود که موجب پیروزی جوانان ایرانی در برابر دشمنان شد.

صدیقی با اشاره به شعار جنگ جنگ تا پیروزی جوانان ایرانی گفت: در اوج اقتدار ظاهری دشمن رزمندگان ایرانی شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر دادند و چنین حماسه ماندگاری را آفریدند و در تاریخ بشر برجستگی نظام ولایی را رقم زدند.

امام جمعه موقت تهران در پایان خطبه امروز خود در نماز جمعه تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: ما در دورانی که از نظر علوم هسته ای خون شهیدان به بر می نشیند آرزو و توقع اش این است که مدارس و دانشگاههایش جهشی و معجزه آسا آن چنان پیشرفت کنند که مجالی برای دشمنان باقی نگذارندو تا به خودکفایی برسیم.

امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نیز با در سخنانی تاکید بر اینکه همه باید در برابر احکام الهی مشتاق و تابع باشند ، اظهارداشت: اگر بنده ای در برابر خداوند لجاجت کند متهم به سفاهت است.