برخی نمیخواهندرابطه دولت وروحانیت تقویت شود

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی بعد از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار اخیرش با آیت‌الله نوری همدانی و صحبت‌هایی که در باره این دیدار شده است، اظهار کرد: تقویت ارتباط با حوزه همواره جزء برنامه‌های اصلی دولت است، اما متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی و حرکت‌های مرموز برایشان این ارتباط خوشایند نیست و نمی‌خواهند که رابطه بین روحانیت و دولت تقویت شود.

وی با بیان این‌که این افراد سعی می‌کنند با حرکت‌های سیاسی به حاشیه‌سازی بپردازند، خاطرنشان کرد: دغدغه‌های مراجع دغدغه‌های دولت است و زمانیکه دغدغه‌های مراجع را مطرح می‌کنیم این دغدغه‌ها را جزء برنامه‌های اصلی دولت قرار می‌دهیم، چنانچه هم اکنون بحث‌های اقتصادی از جمله تنظیم قیمت‌ها در بازار و کنترل قیمت‌ها جز برنامه‌های اصلی دولت است.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: ارتباط بین مراجع و دولت به نفع کشور، نظام و انقلاب است و ما از دیدگاه‌ها و نظرات حضرات علما استفاده می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که لازم است در این باره اطلاع‌رسانی و گزارش‌های مورد نیاز به خوبی انتقال داده شود.

خبرنگاري پرسيد به نظر ميسد اخبار به صورت يكسويه به مراجع ميرسد كه ميرتاجالديني در پاسخ به اين سوال گفت: عدهاي هستند كه سعي ميكنند مطالب به صورت ناقص و محدود منتقل شود، اما تقويت ارتباطات ميتواند اين كاستي را برطرف كند ضمن اينكه لازم است كه نظرات آقايان به صورت مستقيم پيگيري شود.