تلویزیون اسرائیل در وحشت!

افكار نيوز - هراس همه جانبه اسرائيل از حمله به ايران!

- اقتدار نظامی بویژه موشک های دوربرد ایران، موجب نگرانی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و آنها را به قدرت نمایی کاذب مجبور کرده است.

متخصصان و طراحان تجهیزات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز وادار شده اند تا برای جست وجوی راه هایی برای رویارویی با موشک های ایرانی دست بکار شوند.

براساس گزارش کانال ۱۰تلویزیون رژیم صهیونیستی که بخش هایی از آن سه شنبه در برنامه این هفته " العین الاسرائیلیه "(رژیم صهیونیستی از درون) شبکه خبری(العالم) پخش و بررسی شد، متخصصان تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال مطالعه راهکارهای برای رویارویی با موشک های دوربرد ایران هستند.

گزارشگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پیشرفت ایران در ساخت موشک های بالستیک حتی طرف های اروپایی را هم نگران کرده است، گفت: آامریکائی ها با کمک فناوری لیزر سامانه ای را برای سرنگونی موشک های اسکاد طراحی کرده اند.


- سرتیپ " مایکل کونتاردو " رییس بخش آزمایش های فنی در نیروی هوایی ارتش آمریکا درخصوص عملکرد این سامانه تصریح کرد: پرتوهای لیزرکه در این سامانه بکار رفته است، موشک اسکاد را در ارتفاع ۴۰ هزار پا سرنگون می کند.

وی افزود: این سامانه قادر است هدف مورد نظر خود را از فاصله ۴۰۰ کلیومتری سرنگون کند.

گزارشگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به اینکه فاصله ۴۰۰ کلیومتر برای حمایت از اسراییل کافی نیست، آمریکا در صدد افزایش برد این سامانه است.

وی با بیان اینکه، این سامانه لیزری مکمل سامانه دفاعی چند منظوره رژیم صهیونیستی است، افزود: آمریکا و اسراییل طی ماه های آینده سامانه موشکی " جیبس۳ " را که برای سرنگونی موشک های بالستیک در خارج از جو طراحی شده است، مورد آزمایش قرار می دهند.





- کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بخشی دیگری از گزارش خود، اظهارات " فیدل کاسترو " رهبر انقلابی کوبا، مبنی بر اینکه آمریکا توان حمله به ایران را ندارد، مورد بررسی قرار داد.

کاسترو در پاسخ به سئوال گزارشگر تلویزیون رسمی کوبا، درخصوص وقوع جنگ میان اسراییل و آمریکا با ایران تصریح کرد: درصورت وقوع جنگ درخاورمیانه، بدون شک شرایط آن با حمله آمریکا به عراق کاملا متفاوت خواهد بود.

رهبر کوبا با بیان اینکه " ایران کشوری یکپارچه و دارای وحدت کامل است "، افزود: در صورت حمله آمریکا به ایران، مقاومت سخت مردم ایران، آنان را شگفت زده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی ها جنگنده ها و تجهیزات نظامی بسیاری در اختیار دارند و با ساخت موشک های دوربرد پیشرفته، می توانند مواضع دشمنان خود را به لرزه درآوردند.



- " یونس عوده " کارشناس مسایل رژیم صهیونیستی در بررسی گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در گفت وگو با برنامه این هفته(رژیم صهیونیستی از درون) شبکه العالم با تاکید به ناکارآمدی سامانه های دفاعی موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی برای ایجاد آرامش درجامعه ملتهب خود و بمنظور بازیابی

هیمنه پوشالی از دست رفته خود ناشی ازشکست های پی در پی ارتش این رژیم در جنگ های لبنان و غزه، همواره مسئله سامانه ضد موشکی را مطرح می کنند.

وی افزود: شکست پروژه آمریکا در منطقه در نتیجه ایستادگی محور مقاومت و پیوستن کشورهای دیگر به این محور، آمریکائی ها و صهیونیستها را برآن داشته است تا برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های مفتضحانه خود به قدرت نمایی کاذب روی آوردند.

/ب+