سردار جزایری: دشمن فاقد توان نظامی است

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرگزاری ها، سردار جزایری تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس نه تنها پتانسیل اقدام نظامی علیه کشورمان را ندارد، بلکه به خوبی می‌داند که با اولین شلیک، مرگ سریع خود را رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: همه سرزمین اشغالی و کلیه منافع نامشروع آمریکا در منطقه در تیررس قرار دارند و در چارچوب دکترین تهدید در برابر تهدید، پس از هر نوع تهاجم احتمالی، بلافاصله سناریوهای طراحی شده به صورت برخورد قاطع و چندبرابری و دامنه‌دار علیه دشمن عملیاتی خواهد شد و این توانمندی مرتب در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح همچنین گفت: به جامعه جهانی و دوستداران انقلاب اسلامی اطمینان می‌دهم در برخورد با دشمن به گونه‌ای عمل خواهد شد که قدرت مدیریت و تفکر را از مهاجم خواهیم گرفت و در دستیابی کوتاه‌مدت به پیروزی کمترین ابهامی نداریم. البته ما به دلایل آموزه‌های اسلام عزیز آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود.

جزایری با بیان اینکه " غاصبان سرزمین‌های اسلامی می‌دانند در این صورت هیچ فرصتی جز آنکه خود را طعمه دریاها کنند ندارند "، افزود: اینها واقعیت‌های خدشه‌ناپذیر صحنه رویارویی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در نتیجه آنچه توسط رسانه‌ها به نقل از محافل اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی در مورد تهاجم نظامی علیه ایران صورت می‌گیرد، عمدتا در راستای جنگ روانی و ایجاد تردید و ناآرامی در میان مردم است و به لحاظ نظامی ما از اشراف لحظه‌ای برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه " مردم ما ترفندهای دشمن را برای ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل با تمسخر پاسخ می‌دهند و نشان داده‌اند تحت تاثیر اینگونه القائات واقع نمی‌شوند "، اظهار کرد: متاسفانه نحوه برخورد بعضی مسئولان با این عملیات روانی دشمن به نحوی است که ناخواسته آنها در زمین دشمن بازی می‌کنند و خود به شائبه بروز جنگ علیه کشورمان کمک می‌کنند. این افراد، چه کشوری و چه لشکری، مراقب نحوه موضع‌گیری‌های خود باشند و بهتر آن است که پاسخ رسانه‌ای یاوه‌گویی‌های اسرائیلی‌های منفور را به دیگران بسپارند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها نیز توجه داشته باشند که یکی از راهبردهای دشمن در شرایط امروز، آشفته نشان دادن وضعیت کشورمان است و در حالی که جمهوری اسلامی ایران مراحل ثبات، پیشرفت و کمال خود را در قواره یک قدرت تاثیرگذار طی می‌کند، تلاش می‌کنند چهره‌ای غیرواقعی و ضعیف را در اذهان القا کنند و به ایجاد دل‌مشغولی کاذب در جامعه دامن بزنند. رسانه‌های قادرند تبعات این دروغ دشمنان را به خودشان برگردانند و اجازه ندهند آرامش مردم ما تحت القائات شیاطین قرار گیرد.

جزايري همچنين در مورد آخرين وضعيت و موضع آمريكا در قبال كشورمان خاطرنشان كرد: ساختار حكومت و حاكمان آمريكا مبتني بر احاطه ابر سرمايهداري و صهيونيسم بينالملل است و ما نميتوانيم كمترين اعتمادي به اين رژيم شيطاني داشته باشيم.