بیانات رهبری راهبرد و فرمان عملیاتی است

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، با سپاس از استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم خراسان شمالی از سفر نورانی و پربرکت رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به خطه پرنشاط باب‌الرضا(ع) گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این استان همه تدبیر، راهبرد و فرمان عملیاتی است.

وی افزود: آنچه ایشان در جمع مردم در بجنورد و اسفراین فرمودند، نقشه راه و تدابیر عملیاتی و راهبردهای روشن برای مسئولان کشور و همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی برای پیشرفت کشور در سال جاری و سال‌های آینده است. همچنین معظم‌له راه را برای دستگاه‌های نظارتی و مردم حاضر در صحنه برای نظارت بر کار مسئولان و شناسایی انحرافات و مقابله صحیح با آن را ابلاغ فرمودند.

فیروزآبادی در ادامه تصریح کرد: نکته و چراغ روشن دیگری که نائب امام زمان(ع) در این استان روشن فرمودند کتاب مرجعی بود که در بیاناتشان برای نخبگان و فرهیختگان و فعالان در تحول علوم انسانی باز فرمودند و عناوین زیادی را برای پژوهش و تحقیق و تالیف و کرسی‌های نظریه پردازی و کرسی‌های آزاد اندیشی گشودند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم مسئولان مربوط با تدوین و چاپ مجموعههای فرمایشات معظم له در این سفر، این کتاب مرجع را برای استفاده عموم منتشر کنند و با آغاز نهضتی عظیم بر پایه آن کار بزرگ تدوین فرهنگ پرمحتوای صعود تحول فرهنگی یعنی خردورزی، اخلاق و حقوق اجتماعی اسلام انجام شود و با نقد فرهنگ غربی و وارداتی، فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی به مردم و حرکت عظیم بیداری اسلامی در جهان ارائه شود و این بالاترین خدمتی است که در عصر انتظار میتوان برای زمینه سازی ظهور انجام داد.