به گزارش افکارنیوز،واشنگتن پستدر گزارشی جالب توجه نوشت: در ایران فیس بوک به طور جدی دنبال می شود. این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است و فعالیت باملاحظه افرادی که در این سایت به مقامات ایرانی انتقاد می کنند، مانیتورینگ می شود.

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت: با این حال وزارت خارجه آمریکا تخمین می زند که ۱۴ میلیون ایرانی برای دسترسی به فیس بوک، فیلترینگ ایران را دور می زنند. یکی از آنها، نعیمه اشراقی، نوه آیت الله خمینی رهبر بزرگ ایران است.

یک موسسه آمریکایی که صفحه نوه امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داده است، در ادامه اینگونه تشریح می کند: نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی(ره)، در صفحه شخصی فیس بوک خود، ۵۰۰۰ فرند(دوست) دارد و حمایت و علاقه او به پدربزرگ خود و نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است. به گزارش افکار نیوز، واشنگتن پست ادعا کرد: همچنین به نظر می رسد که او به پرنسس دایانا، فوتبال و گلشیفته فراهانی، هنرپیشه ای که از ایران متواری شد، علاقه مند است!

به گزارش افکارنیوز، اشراقی همچنین در صفحه فیس بوک خود، در مورد یکی از مصاحبه های خود با یکی از وب سایت های ایران با عنوان " این بسیار لذت بخش است که لایه های مختلف جامعه را بشناسیم " بحثکرده است.