از تلاش صدا و سیما متشکریم
گروه سیاسی افکار نیوز

- انصافا این روزها باید از زحمت صدا و سیما تشکر کرد. عملکرد این سازمان در موضوع زلزله تبریز, کمک به ساخت فیلم " یک خانواده محترم ", فراهم سازی بستر عرض اندام اصلاح طلبان در برنامه های زنده تلویزیونی و … همه و همه زمینه ای را فراهم کرده است تا قدردان این زحمات و تلاشهای بی وقفه دوستان صدا و سیما باشیم.

این روزها هم که خدارا شکر خوراک خوبی برای رسانه های حامی جریان فتنه فراهم کرده اند و برنامه " دیروز, امروز, فردا " هر از گاهی با دعوت از چهره های اصلاح طلبی مانند اصغر زاده یا خانم ابتکار این فرصت را به رسانه های اصلاح طلب می دهد تا سرمست از سخنان مطرح شده در این برنامه فریاد پیروزی سر دهند.

الحمدلله هم دیواری کوتاه تر از دولت وجود ندارد که مدعوین محترم و محترمه به آن حمله کرده و برای جریان متصل به وسایل شادی و فرح را محیا کنند.

سخنان چند شب پیش معصومه ابتکار در این برنامه هم مانند سخنان اصغر زاده مایه سرافرازی اصلاح طلبان را فراهم کرد, بدون این که کسی توضیح بدهد آقایان منتقد در دولت اصلاحات کجا بوده و چه کار می کرده اند. بدون این که کسی از اصغر زاده درباره فعالیتش در شواری شهر تهران که با حاشیه هایی همراه شد سوال کند.

درباره ابتکار هم شرایط به همین منوال گذشت و او ضمن تقدیر از عملکرد علی مطهری در مجلس و نقویان بر منبر گویا شاخه جدیدی از متحدان اصلاح طلبان را نمایان ساخت.
در حقیقت ابتکار در برنامه اخیر دیروز, امروز, فردا آشکارا خط جدید اصلاح طلبان و نزدیکی آنها به تفکر برخی چهره ها را نشان داد و تلویحا تصریح کرد که امور اصلاح طلبان با آقایان نام برده هم پیگیری می شود.

لذا ما باید از صدا وسیما تشکر کنیم چرا که هر چه به روزهای انتخابات نزدیک تر می شویم فعالیت آنها جهت افزایش حس اصلاح طلب دوستی هم افزایش می یابد.