به گزارش افکارنیوز، " حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری " در گفتگو با ایلنا از یاسوج با ذکر این مثال که " مورچه چیست که کله پاچه اش چه باشد "، اظهارداشت: جبهه پایداری جایگاهی در کشور و یا تشکیلات سیاسی کنونی ندارد که تازه روابط عمومی هم داشته باشد.

وی با تشریح چگونگی شکل گیری جبهه پایداری در کشور گفت: بنده و یا سایر همکاران مان در مجلس شورای اسلامی هیچگاه فرمی برای جبهه پایداری پر نکرده و یا امضایی نزده ایم که اکنون آقایان اعلام کرده اند آقای بزرگواری عضو جبهه پایداری نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تشریح همکاری خود در جبهه پایداری، خاطرنشان کرد: در جبهه پایداری تعدادی از وزرای معزول و نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی حضور داشته و دارند که ما نیز مانند آقایان حسینیان، روحانی و آقاتهرانی در این جبهه بدون پرکردن فرم و یا دادن امضایی حضور داشتیم.

بزرگواری افزود: در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی و با رهنمودهای " حضرت آیت اله مصباح " جبهه پایداری شکل گرفت اگرچه بعد از حوادثانتخابات ۸۸ ریاست جمهوری با همکارانی مانند رسایی و حسینیان هماهنگ بوده و در آستانه انتخابات مجلس نهم از سوی جبهه پایداری و برخی دیگر از تشکیلات سیاسی اصولگرایان ما بعنوان نامزدهای مورد نظرشان در این انتخابات حضور داشتیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وی عضو جبهه پایداری نبوده و اصراری هم براین موضوع نداشته است، بیان داشت: آقایان خودشان بطور مرتب و از طریق رسانه ها ما را بعنوان عضوی مانند سایر اعضای جبهه معرفی می کردند.

وی گفت: در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بنده کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه ام بودم و حتی برخی تشکیلات دیگر مانند دانشگاه آزاد، طیف حامی دکتر رضایی و خود جبهه پایداری از ما بعنوان نامزد موردنظرشان نام می‌بردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از حمایت حدود ۱۰ تشکل سیاسی مختلف از نامزدی وی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام در انتخابات نهم مجلس خبرداد و خاطرنشان کرد: در همان زمان برخی آقایان تلاش کردند که " حضرت آیت اله مصباح " را رودروی " حضرت آیت اله مهدوی کنی " قرار دهند که ما با این موضوع به شدت مخالف بودیم و معتقد بوده و هستیم که نباید از این آیات عظام در مسائل سیاسی سوء استفاده کرد.

بزگواری افزود: بعد از انتخابات به آقایان گفتم این جبهه با هدف پیروی مطلق از فرامین رهبری معظم انقلاب و مقابله به جریان انحرافی شکل گرفته اما ما می دیدیم برخی از وزرای معزول دولت دکتر احمدی نژاد مواضع شان در این ارتباط شفاف نیست بگونه ای که با فتنه ۸۸ نیز همراه شده بودند و موضع شفافی در این ارتباط از خود نشان نمی دادند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی از اصرارهای خود برای شفاف شدن مواضع وزاری معزول دولت در مقابل جریان های فتنه و انحرافی خبرداد و تصریح کرد: این وزاری معزول که هم اکنون نیز در جبهه پایداری حضور دارند مواضع شفافی در قبال فتنه ۸۸ و جریان انحرافی دولت نشان نداده اند.

وی گفت: ما جریان انحرافی را جریان " رمالی " دانسته و می دانیم که متاسفانه برخی از اعضای جبهه پایداری بویژه وزرای معزول، موضع شفافی در این ارتباط از خود نشان نداده اند و هرچه ما اصرار کردیم آنان فقط سکوت می کردند.

بزرگواری در ادامه به تشریح دلایل خود برای " رای دادن " به " علی اردشیری لاریجانی " بعنوان رئیس مجلس نهم شورای اسلامی نیز پرداخت و بیان داشت: در زمان انتخاب هیئت رئیسه مجلس نهم شورای اسلامی عده ای از این هم آقایانی که موضع شان را در قبال جریان انحرافی مشخص و شفاف نکرده بودند از ما خواستند به آقای " حداد عادل " برای ریاست مجلس رای دهیم اما ما بنا بدلایلی نپذیرفتیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: ما دیدگاه آیت اله مصباح را قبول داشته و داریم و در انتخاب هیئت رئیسه مجلس به این نتیجه رسیدیم که براساس دیدگاه صنفی به آقای " لاریجانی " رای دهیم نه براساس دیدگاه تشکیلاتی عمل کنیم.

وی با برشمردن دلایل خود در زمان رای دادن به لاریجانی برای ریاست مجلس نهم شورای اسلامی، اظهارداشت: اگر هم اکنون نیز همان زمان پیش بیاید ما نیز به آقای لاریجانی رای می دهیم چون معتقدیم مواضع آقای لاریجانی در مسائل بین المللی و سیاست داخلی یک موضع برتری نسبت به مواضع آقای حدادعادل است.

بزرگواری گفت: بنده یک بسیجی ام و بعنوان یک بسیجی نیز می گویم که قرار نبود بعد از تشکیلات " حزب جمهوری اسلامی " در ابتدای انقلاب اسلامی وارد تشکیلات دیگری شویم اما چون جبهه ها و تشکیلاتی در راستای حمایت از ولایت فقیه تشکیل شد ما نیز را مقید به حضور در این تشکیلات دانستیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید براینکه وی عضو جبهه پایداری نبوده و نخواهد بود، ادامه داد: با وزرای معزولی مانند لنکرانی و محصولی هم ارتباط چندانی نداریم اما با آقایان رسایی، حسینیان و آقاتهرانی از سال های دور ارتباط داشته و خواهیم داشت.

وی افزود: در پی انشتار مطلبی از سوی روابط عمومی جبهه پایداری مبنی براینکه بنده عضو این جبهه نیستم می خواهم بگویم که " مورچه چیست که کله پاچه اش چه باشد " و اکنون طیفی از اعضای جبهه پایداری از پاسخ آقایان به شدت نگران هستند.

بزرگواری یکی از دلایل انتشار این موضوع توسط روابط عمومی جبهه پایداری را مخالفت خود با رای دادن به حدادعادل در انتخاب هیئت رئیسه مجلس نهم شورای اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی از آقایان در این جبهه می خواهند از ما شهرستانی ها برای رسیدن به منافع خود نردبانی درست کنند اما ما نمی توانیم در قبال برخی مواضع نادرست آنها سکوت نموده و شفاف نباشیم.

وی خود را بسیجی دانست که آماده اطاعت محض از فرامین و منویات رهبری انقلاب است و در برابر هر فتنه و انحرافی همانند گذشته ایستاده و می ایستد.