به گزارش افکارنیوز، روزنامه کیهان نوشت: سایت کلمه که توسط تیم مشترکی شامل اردشیر امیر ارجمند و رجب مزروعی در خارج و برخی عناصر فتنه گر داخلی فعالیت می کند، مدت هاست به عنوان مأموریتی نیابتی می کوشد ضمن انتشار شایعات خودساخته و فربه کردن آرزوها و عقده های ناکام جریان «آشوب در داخل، سازش با آمریکا» چنین القا کند که فشارهای دشمن اثرگذاشته و جمهوری اسلامی در صدد مذاکره با آمریکاست! سبک بودن این رفتار به حدی است که محافل رسانه ای آمریکایی حاضر نیستند اعتبار خود را خرج چنین دروغ بافی هایی کنند که به سرعت خلاف بودن آن آشکار می شود. به همین دلیل محافل آمریکایی گردانندگان برخی رسانه های دم دستی فتنه گران - بخوانید انتحاری - را وادار به انتشار مطالبی می کنند که از یک سو تشفی خاطر سیاستمداران کلافه آمریکا باشد و از طرف دیگر مخاطبان ایزوله و خاص اپوزیسیون را که به فشار غرب برای معارضه با جمهوری اسلامی امید بسته اند، در توهم نگاه دارد.
به این عبارات مضحک و فاقد کوچک ترین سند و حتی نشانه در نوشته سایت کلمه توجه کنید: «ملاقات گروه های دیپلماتیک ایران و آمریکا در یک ماه گذشته در قطر همچنان ادامه داشته است[!؟] … اخباری درباره تصمیم اوباما برای رسیدن به یک توافق سریع و مستقیم با ایران منتشر شده است… اخبار ضد و نقیض است و مشخص نیست نسبت این توافقات با تلاش لابی های ضد ایرانی در آمریکا برای افزایش تحریم ها و از این سو تهدیدهای لفظی نظامیان نزدیک به رهبری دقیقاً چیست[!؟] اما اخباری که درباره تصمیم اوباما برای رسیدن به یک توافق سریع و مستقیم منتشر شده، احتمال وجود توافق بزرگ را پررنگ تر ساخته است… حتی برخی منابع موجود در کنگره آمریکا نیز اعلام کرده اند که مخالفت کاخ سفید با اعمال تحریم های جدید نشانه تصمیم دولت آمریکا برای دست یافتن به یک توافق بزرگ با ایران است… آمریکا دنبال توافق سری با ایران است… ظاهراً یکی از دلایل پنهان کاری مقامات ایران در مورد مذاکره مستقیم با آمریکا، ناتوانی از توجیه نیروهای وابسته به حاکمیت است و دلیل تهدید آمریکا و تعیین ضرب الاجل نیز همین است. در روزهای گذشته بارها چهره های سیاسی و نظامی نزدیک به رهبری، از فشارها بر رهبری برای مذاکره با آمریکا سخن گفته اند… علی اکبر ولایتی در مذاکرات مخفی وارد شده و غرب نیز ترجیح می دهد با نمایندگان اصلی حاکمیت و نه بخش انتخابی که حتی در صورت عدم تقلب، دایمی نیست، مذاکره کند، این مسئله می تواند سود بیشتر غرب در مذاکرات را به خاطر داشتن دست بالا در مذاکره و بی پشتوانگی ملی و مردمی مذاکره کنندگان ایرانی در پی داشته باشد»!!
درباره اين مطالب كه به دستور محافل مافوق امثال اميرارجمند در آمريكا و اروپا، هر چند هفته يكبار بازنويسي و تكرار مي شود، گفتني است ۱- امير ارجمند به كمك ديپلمات هاي آمريكايي در تركيه از كشور گريخت اما بيش از يك سال است كه ثابت كرده مهره پرهزينه و بي خاصيتي است. برخي فراخوان هاي نامبرده باعث دستگيري بقاياي فتنه و آشوب در ايران شد ۲- دست بر قضا طي يك ماه اخير عطاءالله مهاجراني (رئيس حلقه لندن و اتاق فكر فتنه سبز در خارج) و آقاي [...] به بهانه يك همايش به قطر سفر كرده است. در مقابل جمهوري اسلامي ايران رژيم فاسد قطر را كه به عنوان نوچه رژيم صهيونيستي در منطقه عمل مي كند، اساساً قابل اين حرف ها نمي داند. ۳- دولت اوباما برخلاف ادعاي سايت كلمه طي چند ماه اخير انواع تحريم هاي جديد را امضا و به اجرا گذاشته است. او در عين حال در مقابل كنگره هيچ اختياري از خود ندارد همان گونه كه در مقابل فشار صهيونيست ها نيز مجبور به عقب نشيني از شعار دو دولت مستقل اسرائيلي- فلسطيني شد. ۴- كافر همه را به كيش خود پندارد. اين رسم جريان هاي نفاق و فتنه گران و آشوب طلبان نيابتي است كه دزدكي و مخفيانه به دست بوسي مقامات رده چندم وزارت خارجه آمريكا و سازمان سيا بروند و در ازاي اندكي جيره و مواجب آماده انواع انتحارهاي سياسي و شخصيتي باشند. ۵- جماعتي كه روزگاري از طريق مجلس و دولت اصلاحات خواستار تسليم در برابر آمريكا و سركشيدن جام زهر بودند، (مانند رجب مزروعي و علي اكبر موسوي خوئيني و فاطمه حقيقت جو و...) از كشور گريختند و هم صنف با امير ارجمند، كفش آمريكايي ها را برق مي اندازند و در مقابل جمهوري اسلامي با عزت و اقتدار تمام، درماندگي و استيصال رژيم مستكبر آمريكا را به تصوير كشيده است. ۶- چاره جماعت فتنه گر فراري، فقط يك غلط كرديم است و خلاص! اگرنه مجبورند خدمات تحقيرآميزتري به سرويس هاي جاسوسي سيا و موساد ام آي سيكس بدهند و خود را انگشت نماتر كنند.