به گزارش افکارنیوزبه نقل از کیهان، رادیو فردا در دهمین سال راه اندازی خود با برخی آلودگان به گروهک ها مصاحبه و از قول آنان، از خود تشکر کرد! شیرین عبادی، احمد منتظری، عبدالکریم لاهیجی(بغدادی - وکیل مدافع گروهک منافقین)، فاطمه حقیقت جو(نماینده فراری مجلس ششم)، ناصر زرافشان و فرج سرکوهی از جمله این افراد بودند.

اما در میان همه این تعریف و تشکرها، اظهارات احمد منتظری پسر آقای منتظری از سایرین قابل تأمل تر است. وی درباره ارزیابی اش از کار رادیو فردا که از سوی سازمان جاسوسی آمریکا سیاستگذاری و تأمین بودجه می شود، گفت: به نظر من رادیو فردا بسیار مفید بود. این رادیو برای بیت آیت الله منتظری یک دریچه بود و شخص ایشان با رادیو فردا مصاحبه هایی می کرد. از این جهت واقعاً تشکر می کنیم هر وقت که به ما زنگ می زدید در واقع مراحم ما بودید و نه مزاحم ما.

يادآور مي شود دو تن از فرزندان آقاي منتظري به همراه برخي بقاياي باند جنايتكار مهدي هاشمي و گروهك نهضت آزادي عامل ايزوله كردن آقاي منتظري و ارائه تحليل ها و اطلاعات غلط به وي بودند تا جايي كه عناصر بدنامي نظير عليرضا نوري زاده نيز با بيت آقاي منتظري در تماس و مكاتبه بود.