به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق،زمزمه ها و گفته می شود هایی که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم در وزارت کشور سندی با عنوان " طرح تحول اجتماعی " در دستور تهیه و تدوین قرار دارد. بخشی از این طرح به مناسبات اجتماعی زنان اختصاص دارد. برخی مطلعین از آن به عنوان طرحی پر سروصدا نام می برند.

*برخی خبرها از احتمال ریاست دکتر حداد عادل بر دانشگاه تهران حکایت دارد. فرهاد رهبر هم احتمالا جانشین جاسبی می شود.

*برخی مکاتب انحرافی در قالب مراکز ترک اعتیاد اقدام به ترویج عقاید خطرناک خود می کنند. برخی خانواده های این معتادین گفته اند ای کاش فرزند ما در آتش اعتیاد می سوخت اما جذب این فرقه های انحرافی نمی شد.

*یک مدعی مهدویت که از سال ۶۶ تا ۷۴ در آلمان بوده، اخیرا در شهر رشت ادعای مهدویت کرده است. وی به مامورانی که او را دستگیر کرده اند گفته است شما زمان ظهور مرا به تاخیر انداختید.

*علی محمد دستغیب نامه ای به سران فتنه نوشته و گفته است اگر آقای جنتی سندی درباره حمایت مالی کشورها از جریان سبز داشته باشد، شرعا و عقلا نباید آن را در ملا عام منتشر نماید.

*مصطفی تاج زاده قبل از بازگشت به اوین دستنوشته هایی را به همسرش تحویل داده تا هر ۸ روز یکی از آنها را منتشر نماید تا حضور سیاسی وی احساس شود.

*بودجه سینمای کشور از ۳۵ میلیارد تومان سال گذشته به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

* دوستداران انقلاب اسلامی در کشورهای عربی در تماس هایی که با برخی چهره های فرهنگی و رسانه ای در داخل کشور داشته اند نسبت به شعله ور شدن پان ایرانیسم هشدار داده و آن را مایه تنهایی حامیان ایران اسلامی در منطقه و انشقاق در جهان اسلام دانسته اند.

*بیش از ۴۰ هزار زندانی در استان تهران وجود دارد که هزینه روزانه هر زندانی حدود ۳۰ هزار تومان است.

*یکی از افرادی که این روزها مورد نقد رسانه ای قرار گرفته در جمع حامیان خود گفته " بدنامی بهتر از گمنامی است. "