این صداوسیمای مستضعفین نیست

این صداوسیمای مستضعفین نیست
چرا صداوسیمای جمهوری اسلامی باید ۲ ساعت آنتن به ادعاهای مالی آقای میلیاردر بدهد؟!

به گزارش افکار، حامد طالبی که مدیریت وبلاگ خبرنگار مسلمان را به عهده دارد، ‌در مطلب اخیرش پیرامون برنامه نود می‌نویسد:

حتی خود علی دایی هم باورش نمی شد که این همه برای میلیون ها پول مفت او آنتن شبکه ۳ تلویزیون در اختیارش قرار گرفته باشد؛ به همین خاطر وقتی ساعت ۳ بامداد در حال خداحافظی با فردوسی پور بود، با لبخندی خاص گفت: متشکرم از اینکه صداوسیما به جای نیم ساعت، ۲ ساعت به من وقت داد!
ای کاش بحثفقط درباره فوتبال بود؛ مشکل اینجاست که این تریبون مفت و مجانی و چند ساعته فقط برای طلب چند صد میلیونی آقای فوتبالیست از فدراسیون فوتبال در اختیارش قرار گرفته بود و او هم با غرور خاصی در این دو ساعت از حقوق پایمال شده چند صد میلیونی اش و عدم پرداخت مالیات این پولها سخن گفت و در این میان دیگر چه اهمیتی دارد که در این کشور کسانی هستند که سفره افطار و سحرشان خالی است!
آیا واقعا آقای ضرغامی و آقای پورمحمدی(مدیر شبکه۳) و فردوسی پور که به علی دایی حق دادند ۲ ساعت تمام علاوه بر چند صد میلیونی که دریافت کرده، صدها میلیون دیگر هم از کارفرمایش(فدراسیون فوتبال) مطالبه کند، به کارگران و کارمندان و مستضعفان و پابرهنگان و ولی نعمتان انقلاب هم حق می دهند که نه از حقوق چند صد میلیونی بلکه از حقوق چند صد هزار و شاید چند ده هزار تومانی خود دفاع کنند؟!
آقای ضرغامی، نمی دانم چند بار این جمله امام را باید به شما یادآوری کنیم که آویزه گوشتان کنید؛ امام خمینی(ره) ۲۵ سال پیش، همین روزها بود که خطاب به رئیس وقت سازمان صداوسیما فرمود:
" … واقع آن است که آن قدر که پابرهنه‏ها به رادیو - تلویزیون حق دارند، ما نداریم. این یک واقعیت است و تعارف نیست؛ واقع این است که آنها این نظام را درست کرده‏اند و این نهضت را به وجود آوردند؛ همین جمعیت هستند که پیروزی‌ها را به دست آوردند؛ از قشر بالا کسى در این مسئله حقى ندارد. البته ما هم در اصل مطلب شرکت داشته‏ایم، اما حق با آنهاست "(بیانات امام راحل در جمع رئیس و معاونان صدا و سیما - ۲۷ مرداد ۱۳۶۴)
متوجه هستید؟! امام حتی حق خودش برای بهره مندی از تریبون صداوسیما را کمتر از مستضعفان و پابرهنگان می دانست، آنوقت شما ۲ ساعت به علی دایی برای دعوای چند صدمیلیونی اش تریبون یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صداوسیما را میدهید؟! و حتی دعای کمیل را هم حذف میکنید تا مبادا آقای میلیاردر از شما ناراحت شود؟! حتی کار را به جایی می رسانید که فردوسی پور با لحنی حق به جانب از شما بخواهد برنامه های سحر را محدود کنید تا مبادا از ثواب پس گرفتن حق چند صدمیلیونی یک کارگر ساده(علی دایی) از کارفرمایش(فدراسیون فوتبال) اندکی کاسته شود!
آقای ضرغامی، آقای پورمحمدی، آقای فردوسی پور و مدیران صداوسیما!
درد دل پابرهنه ها و مستضعفینی که هیچ تریبون یا حنجره پولادینی برای شنیده شدن صدایشان ندارند، زیاد است اما این ۲ جمله را هم باید آویزه گوشتان کنید:
۱ - " آمارها نشان می‌دهد که درصد بینندگان تلویزیون و شنوندگان رادیو در این چند سال خیلی خوب افزایش پیدا کرده است… این کار نباید هدف باشد، بلکه باید ببینید تاثیر این برنامه در مخاطب چیست "(امام خمینی(ره)
۲ - " اگر شما برنامه‌ای را برای این آوردید که اینجا خالی است، از شنوندگان عذرخواهی کنید و بگویید: شنوندگان! متأسفانه به مدت این یک ساعت، برنامه مناسب شما پیدا نکرده‌ایم؛ این یک ساعت تعطیل. این، خیلی بهتر و پرجاذبه‌تر و منصفانه‌تر است. بعضی از فیلم‌ها و برنامه ها ساخته و نشان داده می‌شود که بی‌محتواست… اینها را پخش نکنید حتی تولید نکنید ".(مقام معظم رهبری)

/ب.