شبکه "من و تو۲" که به همراه کانال یک همین شبکه از لندن راه اندازی شده است، مدعی شد که با مجوز وزارت ارشاد در تهران دفتر رسمی افتتاح کرده است و از طریق این دفتر، مستندهای دوبله شده را با کیفیت بالا و قیمت پایین به فروش می رساند.

به گزارش مشرق، شبکه " من و تو " که پخش خود را از لندن در قالب دو کانال از پاییز سال جاری آغاز کرده است، در " کانال ۱ " تمرکز خود را بر تولید برنامه های سرگرمی، تفریحی بویژه رقص و خوانندگی با استفاده از جذابیتهای جنسی قرار داده است و با همکاری یک خواننده زن معروف، در حال پخش برنامه است.

شبکه " من و تو۱ " ضمن اهانت به برخی مقدسات، تقریبا در کلیه برنامه های خود رسما از ضدانقلاب حمایت کرده و همسو با سایر شبکه های ضدانقلاب، اهانت های موهنی علیه مقامات کشورمان پخش کرده است.

شبکه " من و تو۲ " نیز چندی پیش در مستندی با عنوان " حقایق مهیج " که درباره ساختمانهای ساخته دست بشر پخش کرد، بجای کلمه خلیج فارس، از عبارت مجعول " خلیج ع ر ب ی " استفاده کرده بود.

این شبکه همچنین از طریق تبلیغاتی که در سایتها و وبلاگها آغاز کرده، مدعی شد که اداره پست نیز در توزیع مستندها با آنان همکاری می کند.
بنابر این گزارش، با توجه به سیاست گذاری متمرکز این دو شبکه از لندن توسط افرادی که همگی در ضدیت با نظام اسلامی اشتراک دارند، اگر ادعای اعطای مجور وزارت ارشاد به دفتر این شبکه صحت داشته باشد، ابهامات جدیدی درباره عملکرد متولیان فرهنگ در دولت مطرح خواهد شد.