افشاگری علیه حلقه اتصال فتنه و جریان انحرافی / پشت پرده حمله نقابدار ۱۸ تیر به یار امام و رهبری چیست؟
افکارنیوز گروه سیاسی:

حمید رضا ترقی در گفت‌وگو با ما ضمن تاییدخبر افکارنیوز، اعلام کرد شب گذشته در رابطه با مواضع آقای عسگر اولادی مباحثی مطرح شده و قرار است موضع رسمی حزب امروز توسط دبیرکل رسانه‌ای شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به دلیل حضور در مشهد مقدس به جلسه شب گذشته شورای مرکزی حزب نرسیدم، اظهار داشت: اما خبر دارم که مباحثی در حمایت از آقای عسگراولادی مطرح شده است.

ترقی در ادامه با بیان اینکه حاج آقای عسگراولادی پیش از اظهار این مواضعشان درخواست مرخصی یک ساله از حزب کرده بودند، افزود: آقای عسگراولادی چه در خواست مرخصی کنند، چه خودشان از حزب بروند باز هم جز لاینفک حزب محسوب می‌شوند و پدر معنوی موتلفه هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه آقای عسگراولادی به لحاظ سیاسی و دینی اجتهاد دارند و پای درس امام و مکتب خمینی(ره) بوده‌اند، تصریح کرد: سابقه زندان و شکنجه ایشان تماما حکایت از این دارد که دلسوز این نظام و انقلاب هستند و ما هم ایشان را به عنوان مجتهد سیاسی قبول داریم.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: استاد عسگراولادی به هیچ وجه مسیری را که خلاف منافع نظام و انقلاب باشد، نمی‌روند، قطعا پشت پرده اظهارات ایشان یک نگاه و آینده نگری وجود دارد.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه تحلیل برخی حرف‌ها و موضع‌گیری‌ها به علت فضای قالبی که وجود دارد ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما با شکسته شدن قالب به سمت واقع‌نگری حرکت می‌کنیم و مسائل روشن‌تر خواهد شد، گفت: انتظارمان از نخبگان سیاسی این است که نسبت به مواضع ایشان با تامل برخورد کنند و عجولانه و احساسی رفتار نکنند.

وی افزود: اگر فردی غیر از آقای عسگراولادی بود با وجود این همه هجمه و بی‌اخلاقی خرد می‌شد یا کنار می‌کشید اما ایشان به دلیل سابقه انقلابی‌گری که دارند و به دلیل ایمان قلبی و اعتقاداتی که دارند در برابر تمام این ناملایمات ایستاده و می‌ایستند و ضربه نمی‌خورند.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره)، یادآور شد: علی رغم اینکه روزنامه ایران و عناصر تندرو در جهت تخریب آقای عسگراولادی حرکت کردند اما ایشان با پختگی رفتار کردند و پاسخشان را دادند.

" آقای عسگراولادی شخصیت فرا حزبی هستند و دفاع از کل نظام و انقلاب را دنبال می‌کنند، طبیعتا این مواضع در قالب حزب نمی‌گنجد. "

حمیدرضا ترقی به انتقادات آقای عسگراولادی از حزب اشاره کرد و گفت: قبل از برگزاری کنگره حزب، ایشان انتقاداتی را نسبت به عملکرد موتلفه در برخی موارد داشتند و علاقه‌مند بودند که تغییر و تحولاتی صورت بگیرد. آقای عسگراولادی نسبت به برخی تنگ نظری‌های برخی افراد انتقاد داشتند و می‌گفتند که موتلفه نباید جزئی از جبهه متحد اصولگرایی باشد بلکه باید آنقدر قوی عمل کند تا تمام اصولگرایان را به اتحاد برساند، ایشان حتی در قبال جبهه پایداری هم همین موضع را داشتند و عنوان می‌کردند که اتحاد شود و خط کشی‌ها از بین برود.

وی همچنین به سر و صدای چند جویای نام وابسته به جریان انحرافی اشاره کرد که اخیرا در ارگان رسمی دولت یعنی روزنامه ایران به زعم خودشان علیه موتلفه و آقای عسگراولادی افشاگری کرده‌اند، گفت: بهتر است این افراد در ابتدا نگاهی به سوابق خود داشته باشند و بعد حرف بزنند. همین کوتوله‌های سیاسی که می‌خواهند به پست و مقام برسند و آدم‌های انقلابی را تخریب می‌کنند در فتنه ۱۸ تیر سال ۷۸ کجا بودند؟

ترقی ادامه داد: همین فردی که در ارگان رسمی دولت مطلب نوشته و حرف از مناظره مکتوب! زده در حادثه ۱۸ تیر سال ۷۸ جزو آشوبگران بوده و در برابر نظام و انقلاب فتنه‌انگیزی کرده و اقدام علیه امنیت ملی داشته است. این فرد با هم‌کیشانش به سطح خیابان‌ها آمده و به مثابه اراذل و اوباش و قمه‌کشان برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده حالا چه شده که قلم به دست گرفته است؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با افشای ابعاد تاسف انگیز دیگری از سوابق فرد مذکور گفت: بعد از دستگیری و گذراندن حبس می‌رود در روزنامه ایران که دست دوم خردادی‌ها بوده در دفاع از آقای هاشمی مطلب می‌نویسد و در ادامه به روزنامه کیهان می‌رود که مسئولان این روزنامه با پی بردن به سوابق او سریعا اخراجش می‌کنند.

حمیدرضا ترقی در ادامه بیان داشت: این فرد در دولت دهم و از طرف جریان انحرافی پست می‌گیرد و با هر فحاشی به زعم خودش بالاتر می‌رود اما در نهایت به دلیل پرونده مالی اخراج می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که ارگان دولت شده محلی برای عقده گشایی علیه منتقدان جریان انحرافی و انقلابیون، گفت: چه شده که چماق به دست فتنه ۷۸ و نویسنده روزنامه ایران دولت اصلاحات حالا نویسنده روزنامه ایران دولت دهم شده است؟ چقدر رنگ عوض کردن؟ رسیدن به قدرت واقعا تا این حد ارزش دارد؟

ترقی در ادامه به حضور این فرد معلوم الحال در مرکز استراتژیک یکی از وزارتخانه‌های کشور اشاره کرد و گفت: وی در این مرکز به کار گرفته می‌شود تا با سندسازی علیه منتقدان و انقلابیون آن‌ها را تخریب کنند در حالی که نمی‌دانند دیگر زمان پله کردن دیگران به سر آمده و تخریب افراد با سابقه برای بالا رفتن جواب نمی‌دهد.

وی در پایان گفت: این فرد حلقه اتصال فتنه 78با جریان انحرافی است و به واقع باید امثال او را کوتولههای سیاسی خواند که در این چند ماه پایانی دست و پا میزنند بنابراین بهتر است آقای احمدینژاد حواس خود را جمع کند.