به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، آیت الله اشرفی اصفهانی در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه ۵۰ سال است از نهضت روحانیت می گذرد و امام انقلاب اسلامی را برای اینکه روحانیت پیشتاز مذهب تشیع شود این نهضت رابه وجود آورده، افزود: باید دید این ودیعه بزرگ که امروز به دست ما رسیده است به چه نسبت به این امانت بزرگ الهی و وصیت امام (ره) اکنون در جامعه ما محقق شده است.

وی افزود: در این موقعیت حساس نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری همه ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و این انقلاب و امانت آنرا حفظ کنیم.

وی با اشاره به این گفته امام که مردم در همه انتخابات باید شرکت کنند، گفت: چرا مسئله انتخابات به موقعیتی رسیده که اکثرا نسبت به آن بی تفاوت شده اند. مسئولین باید به آنچه که گفته می شود جامه عمل بپوشانند.

آیت الله اشرفی اصفهانی با بیان اینکه یکی از هزاران وعده گفته شده در دوران کنونی محقق نشده است، افزود: در این دوران شاهد اموری خلاف واقع و دروغ هستیم و آنچه دیگران زحمت کشیده اند از ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای تا آقای خاتمی اثری از زحمات این بزرگواران دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه کنگره حزب مردم سالاری به موقع و به جا برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم این کنگره اثر گذار باشد و همگان احساس وظیفه کنیم و به ندای امام پاسخ دهیم و آن فردی را که لایق است معرفی شده و این کشتی را به ساحل نجات برسانیم.

وی با اشاره به گفته های آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه جامعه ما بدون حزب معنی ندارد و اگر جایگاه احزاب محقق شود جامعه به اختلاف منجر نمی شود، گفت: امیدواریم در این نشست افکار ما را با هم جمع کرده و یک تصمیم نهایی گرفته شود تا آنرا به نخبگان و مردم منتقل کنیم