سردار سلامی خطاب به دشمنان: مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ حسین سلامی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تقدیر از حضور رییسجمهور در این مراسم خطاب به حاضران اظهار کرد: به برادران عزیزم عرض میکنم که شما به سرزمین یک انقلاب بزرگ مشرف شدهاید. انقلابی که در سال ۱۳۵۷ با انفجار یک نور به رهبری یک روحانی عظیمالشان که نام او در آسمانها بیش از زمین شناخته شده است، یعنی خمینی کبیر به سلطه آمریکا و انگلیس خاتمه داده شد. در یکی از استراتژیکترین نقاط عالم که نظریهپردازان آن را قلب عالم شناختند، آمریکا مجبور به فرار شد و این آغاز نبرد استکبار و اسلام در عصر حاضر گردید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تنها برای ایران حامل ارزش‌های آزادی و استقلال نبود، بلکه جریان سیالی بود که افق‌های آسمانی قرآن را با حقایق زمینی پیوند داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این سرزمین مستقر کرد.

وی تصریح کرد: اندیشه‌های امام(ره) از مرزهای جغرافیایی ایران عبور کرد و نهضت بیداری اسلامی از این اندیشه‌ها الهام گرفت، فلسطین احیاء شد و مبارزه با استکبار جان گرفت و در این مدت ما از گردنه‌های سخت در این نبرد عبور کردیم؛ در جنگ ۸ ساله، ایران در اوج انزوا و تحریم بود اما از این جنگ پیروز خارج شد و صحنه‌های شکوهمندی رخ داد. هیچ برگی حتی از یک پیروزی کوچک در طول این ۳۴ سال برای استکبار رقم نخورد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نبرد حزب‌الله در رژیم صهیونیستی در ۲۰۰۶، حماس و رژیم صهیونیستی در ۲۰۰۸ و جنگ ۸ روزه علیه غزه در سال جاری فراتر از باورهای انسان آزاده پیروزی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه کشورمان پس از پیروزی انقلاب گفت: در ابعاد عملیات نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها قرار گرفتیم و استکبار از تمام امکانات مدرن سنتی خود برای شکست مقاومت در لبنان و فلسطین و ایران استفاده کرد اما ناکام ماند شما به جایی قدم گذاشتید که قدرت‌های مادی و استکباری کوچک شمرده می‌شوند و الله اکبر، معنای حقیقی دارد.

وی تصریح کرد: برای خنثی کردن توطئه‌های جدید دنیای استکبار همچون تفرقه طایفه‌ای، قومی و مذهبی در جهان اسلام و شکستن نهضت بیداری اسلامی این مسابقات را به عنوان نمادی از استحکام مبانی وحدت‌مان یعنی وحدت میان کشورهای اسلامی برگزار کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: بدرها تکرار می‌شوند و ما ایستاده‌ایم و به نام همه‌ تهدیدات و تحریم‌ها امروز ماهواره‌های ما در فضا سیر می‌کنند و دل اتم را شکافته‌ایم و در بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی پیشرفت کرده‌ایم همه چیز را خود تولید می‌کنیم و به دشمنان‌مان می‌گوییم مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ.(تشویق حاضران با شعار الله اکبر و احسنت).

وی در پایان تاکید کرد: همه این پیشرفتها در پرتو ولی فقیه و سفینه نجاتمان و اندیشمند و حکیممان امام خامنهای اتفاق افتاده است