پزشکیان: کوپن من چقدر است؟!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یازدهمین کنگره حزب مردمسالاری صبح امروز (پنجشنبه) در مجموعه فرهنگی آدینه با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، حجتالاسلام روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس، حجتالاسلام اشرفیاصفهانی، حجتالاسلام قیومی، میرزا بابا مطهرینژاد، انوشیروان محسنیبندپی و خانم جهازیان از اعضای شورای مرکزی برگزار شد.

*پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید کنگره حزب مردم‌سالاری با پیام عسگراولادی به این حزب آغاز شد.

*پس از استقرار هیئت‌رئیسه در جایگاه‌های خود مسعود پزشکیان به عنوان اولین سخنران این مراسم خطاب به هئیت‌رئیسه گفت: کوپن من چقدر است؟(یعنی چقدر برای صحبت زمان دارم؟)

*پس از وی مصطفی کواکبیان نیز با تشکر ویژه از حضور حسن روحانی در این مجلس تمام مسئولیت‌های وی را برشمرد.

*حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی نیز دیگر سخنران کنگره حزب یازدهم مردم‌سالاری بود که طی سخنانی اظهارداشت: جامعه بدون حزب معنا ندارد و اگر احزاب در جامعه محقق شوند هرگز اختلاف به وجود نمی‌آید.

*همچنین علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این مراسم تصریح‌کرد: جامعه سیاسی بدون حزب یعنی جامعه بدون اندیشه و احزاب در جامعه از هر جناحی که باشند چه حزب مؤتلفه و چه مردم‌سالاری باید تقویت شوند تا از خط اصلی فاصله نگیرند.

*وقتی کواکبیان در جمع خبرنگاران حضور داشت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌گفت فردی مسائل شخصی خود را با وی درمیان گذاشت و کواکبیان گفت شما سؤال شخصی دارید بعداً به آن پاسخ می‌دهم.

*حسن روحانی نیز در حاشیه این مراسم به در پاسخ به موضوع نامزدیاش گفت که در حال بررسی هستم و با افراد زیادی دیدار داشتهام.