به گزارش افکارنیوز، مجید تولایی سردبیر ارگان حزب موتلفه در یادداشتی نسبت به دروغ‌پراکنی‌های روزنامه اصلاح‌طلب آرمان واکنش نشان داد.

سردبیر ماهنامه " ذکر " در این یادداشت نوشت: روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز در مطلبی از نشست محرمانه موتلفه با اصلاح طلبان خبر داده است. وقتی وارد متن خبر می شویم تا از چگونگی این دیدار و کم و کیف آن مطلع شویم می بینیم که خبر چیزی جز گمانه زنی بر اساس اخبار موهوم نیست.

هرچند که صرف هر دیدار و گفت و گویی مذموم نیست که می تواند مفید هم باشد اما انتشار خبر دروغی با قید محرمانه و تفسیر بحثهای اخلاقی حبیب الله عسگراولادی به عنوان نزدیکی موتلفه و اصلاح طلبان نشان می دهد که برخی از اهالی این طیف همچنان ضعف تحلیل دارند و با دست و پا زدن های بیهوده تلاش می کنند عقب افتادگی سیاسی خود را با تحلیل های آبکی جبران کنند.

این دوستانی که تصور می کنند سخنان عسگراولادی تاکتیکی در راستای وحدت موتلفه با اصلاح طلبان است مشخص است که نه شناختی از این پیر سیاست دارند و نه اندک آشنایی با فضای سیاسی کشور.

عسگراولادی که این روزها از نگاهی فراجناحی و به دور از مسائل و دعواهای سیاسی تنها به انقلاب و پایداری آن از رهگذر حفظ اصول اخلاقی می نگرد تلاش می کند تا همه افراد علاقمند به انقلاب درون خیمه نظام باقی بمانند و افراد به راحتی و طبق خواسته برخی افراد و جریانها به خارج از دایره انقلاب هل داده نشوند.

آنانی که اندک آشنایی با عسگراولادی در هر دو جناح کشور دارند تفسیر این رفتارهای وی را می فهمند و در این میان می ماند تحلیل های بدون پشتوانه ای که حاصلی جز ابراز وجود و پاس گل دادن به افراطیون برای حمله به موتلفه ندارند.

نکته ماجرا هم اینجاست که در این تحلیل های خنده دار از گفت و گوی دوستانه رسانه های موتلفه مانند هفته نامه شما و ماهنامه ذکر سخن گفته شده است و این نوشتار مشخص می کند که نویسنده مطلب یا معنای دوستی را نمی داند و یا اینکه گفت و گو ها را نخوانده است.

رسانه های حزب از جمله ماهنامه ذکر طی سالهای گذشته همواره تلاش کرده اند برای شفافیت مواضع گروههای سیاسی و افراد، سراغ دیدگاههای متنوع بروند که خوشبختانه این اتفاق مهم افتاد و بسیاری از مواضع روشن و شفاف شد و باب گفت و گوهای سازنده را در فضای تهمت آلود و توهمی سیاست گشود.

فضاي متوهمي که متاسفانه در بسياري از مواقع ماحصل اين خيال پردازيهاي جويندگان نام و نشان بوده است و طي سالهاي گذشته تنها بر دامنه تهمت ها و افراطي گري ها و دور شدن نيروهاي انقلاب از يکديگر شده است و زمينه را براي جولان برخي تندروهاي سياسي باز کرده است.