به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ،مدیر موسسه کیهان گفت: باور و اندیشه انقلاب اسلامی برای صدور به خارج از کشور نیاز به ویزا نداشته و این پیشبینی مدتها قبل توسط امام خمینی(ره) صورت گرفته بود.

حسین شریعتمداری در همایش راویان و فعالان حوزوی دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی(ره) خطاب به آمریکا و همدستانش جمله‌ای روشن داشتند و می‌فرمودند اگر می‌گویید مشکلی پیش نیامده پس چرا این قدر به جنب و جوش و تکاپو افتاده‌اید؟ این مسئله‌ای است که امروز هم باید مورد توجه همه اقشار قرار گیرد.

وی افزود: داستان دشمنی غرب با ما از پیروزی انقلاب و به حکومت رسیدن اسلام ناب شروع شد؛ یکی از تفاوت‌های اساسی انقلاب مردم ایران با سایر انقلاب‌ها این است که مکتب اندیشه‌ای آن همراه با وقوع انقلاب به وجود نیامده است.

مدیر موسسه کیهان با بیان اینکه مکتب انقلاب همراه انقلابیون ایرانی نیامد و از مدت‌ها پیش وجود داشت گفت: به همین دلیل وقتی امام راحل از پاریس یا نجف پیام می‌دادند و وعده محشور شدن شهدای انقلاب با شهدای بدر و حنین را می‌دادند، این سخن برای مردم ایران ناآشنا نبود و گمشده تاریخی خود را در آن می‌جستند به همین دلیل فوج فوج به سمت امام خمینی(ره) گرویدند.

وی ادامه داد: مردم ایران می‌دانستند که چه می‌خواهند و راه خویش را هم پیدا کرده بودند و برای آن تلاش می‌کردند.

انقلاب اسلامی فرزندان ناخلف خود را طرد می‌کند

شریعتمداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب‌ها فرزندان خود را نمی‌خورد بلکه فرزندان ناخلف را طرد می‌کند خاطرنشان کرد: مردم ایران کسانی را که از بستر اصلی فاصله می‌گیرند به درستی می‌شناسند و آن‌ها را کنار می‌زنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان داشت: باور و اندیشه انقلاب اسلامی برای صدور به خارج از کشور نیاز به ویزا نداشته و این پیش‌بینی مدت‌ها قبل توسط امام خمینی(ره) صورت گرفته بود که همه مناطق مسلمان‌نشین مانند آنچه امروز در منطقه رخ داده از انقلاب اسلامی تأثیر می‌پذیرند.

بهار اسلامی در واقع بهار امام خمینی(ره) است

وی با بیان اینکه کارتر، رئیس جمهور پیشین آمریکا خطاب به اوباما می‌گوید صدای بیداری اسلامی را در گذشته و در زمان انقلاب مردم ایران شنیده است گفت: کارشناسان و سیاست‌مداران غربی عقیده دارند بهار عربی وجود نداشته و مسئله اصلی، بهار اسلامی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است.

مشکل اصلی غرب اسلام ناب در رأس حاکمیت است

شریعتمداری ابراز کرد: اسلام ناب ظلم‌ستیز بوده و غیر از این نمی‌توان نام اسلام را بر آن گذاشت؛ اسلامی که به پرخوری مرفهان بی‌درد در کنار فقر محرومان تن دهد را نمی‌توان دین نامید بنابراین وقتی این اسلام با این قرائت یعنی اسلام ناب بر کرسی حاکمیت می‌نشیند نظام سلطه بین‌الملل را وادار به تهاجم می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه سخنان خود گفت: گری سیک مشاور رئیس جمهور آمریکا چندی پیش برای من پیامی فرستاد و گفت «هر چه من تلاش می‌کنم رابطه میان ایران و آمریکا را برقرار کنم تو آن را خراب می‌کنی»! همین شخص در جای دیگری می‌گوید ما نمی‌گوییم مردم ایران مسلمان نباشند بلکه سخن ما این است که این نگاه اسلامی وارد حاکمیت نشود.

با شرایط موجود تقابل ایران و آمریکا برقرار است

وی ادامه داد: درگیری ملت ایران با آمریکا و متحدان این کشور بر سر مسائل ماهوی است و مادامی که ما بر اسلام ناب در حاکمیت تاکید کنیم و آمریکا نیز بر خوی استکباری خود اصرار می‌ورزد تقابل دو کشور ادامه خواهد داشت.

شریعتمداری با بیان اینکه ممکن است میدان‌های درگیری ایران و آمریکا تغییر کند گفت: اصل مسئله تغییر نمی‌کند مگر اینکه ما دست از اسلام در حاکمیت برداریم یا اینکه آمریکا خوی استکباری خود را کنار بگذارد.

امام خمینی(ره) موجب برانگیختگی دین‌باوران شد

مدیر موسسه کیهان خاطرنشان کرد: آمریکا از بدو تولد انقلاب اسلامی دشمنی خود را با ملت ایران آغاز کرد و جنایات بی‌شماری مانند ایجاد گروه‌های تروریستی و جنگ‌های قومیتی را علیه ما انجام داد.

وی عنوان داشت: کار امام خمینی(ره) موجب برانگیختگی در دنیای دینباوران شده است؛ امروز جنبش تسخیر والاستریت نمونه بارز همین مسئله است