وزیر کشور: بیانات رهبری فصل‌الخطاب است
افکار -

مصطفی محمد نجار با تاکید بر اینکه " بیانات مقام معظم رهبری در تمامی موضوعات فصل‌الخطاب است "، گفت: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌فقیه درباره تمام موضوعات فصل‌الخطاب به شمار می‌آید، از این رو همواره مسئولان گوش به فرمان رهبری بوده‌اند و خواهند بود.

وی یادآور شد: در طول سالیان گذشته همواره مردم عزیز ایران در کنار مسئولان و مدیران کشور تمام فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و دشواری‌ها را طی کرده‌اند که ان‌شاءالله این روال در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور همچنین با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور حضور بسیار گسترده، پرشور و نشاطی در راهپیمایی داشتند و باید به ملت هوشیار و بزرگ ایران تبریک گفت.

نجار با بیان اینکه " تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا، پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود "، افزود: مردم در این راهپیمایی به دشمنان نشان دادند که عملیات روانی و تبلیغات آنها فقط خودشان را خسته می‌کند. ملت ایران یکبار دیگر با حضور گسترده خود، دشمنان را ناکام کردند.

وی با تاکید بر اینکه " مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بصیرت و هوشیاری خود را به جهانیان نشان دادند "، تصریح کرد: این حضور گسترده مردم پیش‌درآمدی برای حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

نجار همچنین با بیان اینکه " از دوران نوجوانی با شنیدن نام ایران، احساس غرور و افتخار کرده‌ام "، به پیشرفتهای علمی کشور اشاره کرد و گفت: امروز دانشمندان جوان و متخصصان دانشگاهی، با کارهای ارزنده در سایه انقلاب اسلامی زبان‌زد دنیا شده‌اند به طوری که توانسته‌ایم قله‌های علم و فناوری را فتح کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه "ایران در رتبه شانزدهم علمی دنیا قرار گرفته است"، خاطرنشان کرد: ما در سطح منطقه به لحاظ علمی اول هستیم و در بخشهای مختلف صنعتی، دفاعی و تکنولوژیهای گوناگونی همچون نانو، جوانان نشان دادهاند که هوش ایرانی برتری خاصی دارد.